Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har ett litet (egentligen stort) problem som jag behöver hjälp med.
Storasyster köpte sin häst med hjälp av fondpengar när hon var...
Ekonomi & Juridik
Jag har sålt en häst till en familj som absolut ville köpa den till sin dotter som förälskat sig i hästen. Dom har först fått ha den på...
Ekonomi & Juridik
Jag hyr ut stallplatser och driver ett litet företag. I vårat kontrakt står det att uppsägningen är 1 månad (från den 1:a i månaden...
Ekonomi & Juridik
Läget är så att vi har en medryttare till vår ena ponny. Barnets familj har absolut ingen hästerfarenhet. Nu vill pappan i familjen köpa...
Ekonomi & Juridik
Jag är inte en av de mest kända här på forumet, men vill verkligen, verkligen inte att någon ska ta illa upp om jag skriver det här...
Ekonomi & Juridik
Åhh jag har sån ångest över min ekonomi... Har haft häst sen jag var 15, vill verkligen inte sälja min nuvarande men börjar bli så trött...
Hästmänniskan
Så... diskuterade det här med försäkring igår och lärde mig att det är en bra sak. Frågan är bara, vilken försäkring lämpar sig bäst för...
Skola & Jobb Nog för att man kan bo på hotell med låg standard/utrustningsnivå/bekvämligheter, men det du beskriver är ju inte okej nånstans för ens...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.