Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har en fråga som jag inte lyckats att få svar på genom att letat i olika forum och trådar.
Jag som säljare har fått handpenning...
Hästmänniskan
Jag håller på och renoverar mitt stall. Har nu kommit till att jag ska klä in innerväggarna där hästarna ska stå då det som sitter idag...
Hästmänniskan
Hämtade en häst för 1 år sen som jag skulle ha på foder. Hästen är helt underbar, men nu har det hänt lite saker i mitt liv som gör att...
Hästmänniskan
Ni som inte har ridhus, hur planerar Ni Er ridning med tanke på väder/vind? Eftersom jag i många år har stått på anläggningar med ridhus...
Hästmänniskan
Hästvänner! Jag vill så gärna köpa en häst, jag blir tokig av saknad. Men problemet ligger i att jag slutade för några årsedan, och jag...
Ekonomi & Juridik
Ska sälja av hästar då de helt enkelt "blivit för många" och jag blivit försämrad i min sjukdom. Men hur gör man?! Jag vill inte att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.