Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej!
Jag är lite osäker vart jag skulle posta den här tråden men jag skriver här så får den flyttas om det känns galet.
Jag är gravid (i...
Ekonomi & Juridik
Hur ofta tror ni veterinärer fifflar med vetbesiktning? E det ens möjligt?
Tänker typ om endast ägaren e med på besiktningen och hästen...
Ekonomi & Juridik
Passerade i veckan en ryttare utan hjälm ute på vägen när jag körde (70 väg). Vi började fundera över vad som skulle hända och vem som...
Hästmänniskan
Om en person betalat hela hästen och det är sagt att den ska hämtas ett datum och dagen innan säger säljaren att köparen inte längre får...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Men vilken del i Sverige bor du?
Jag tror inte det behöver vara så farligt som det låter utan det kan vara olyckliga omständigheter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.