Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har blivit erbjuden att köpa en ponny förmånligt som jag red in och utbildade för ett par år sedan. Ponnyn ifråga är svårriden med...
Ekonomi & Juridik
vi håller på att sälja en häst till en person som vi redan innan hörde oss för om, och fick höra att han "aldrig betalar". Ingen bra...
Ekonomi & Juridik
Enkel fråga, går det att samäga en häst tillsammans med ett företag? Det känns som en självklarhet men samtidigt har jag nog inte sett...
Ekonomi & Juridik
Att det varit passtvång i Sverige sedan 2006 vet jag. Men hur har det varit vid export och import?
Säg för 10 år sedan, i mitten av...
Hundavel & Ras Dom få frallor jag träffat har jag upplevt otroligt intensiva och på på på och därmed inte alls särskilt trevliga i umgänge med andra...
Ekonomi & Juridik Fast man kan ju ha olika sätt att hantera såna situationer om och när de uppkommer. Ditt sätt behöver inte vara det enda rätta.
Under...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.