Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man har en häst som man köpit av en uppfödare (som har ett företag och som betalar moms) så undrar jag om man kan lämna tillbaka den...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tänkte be om lite råd och tankar från er här på Buke.
Jag går första året i en gymnasieskola 60 mil hemifrån utan mina föräldrar...
Ekonomi & Juridik
Hej jag hittade ett gammalt fourum om kallhyra under betesperioden. Men den var låst så jag får helt enkelt starta en ny.
Det ligger...
Ekonomi & Juridik
jag ska försäkra mitt varmblod i folksam,han har haft en senskada för ca 2 år som är utläkt.Om han skulle få en senskada igen i samma...
Ekonomi & Juridik
(vet inte vars jag kan få mest svar på min fråga så jag la den här)
Hej det är så här att jag ska vara med i första maj tåget till...
Ekonomi & Juridik
Hoppas denhär tråden ligger rätt..
Idag fick jag höra att en kvinna i en grannby skaffat häst. Jag känner inte kvinnan direkt, men...
Ekonomi & Juridik
Vill nu ta tillbaka min häst från fodervärden. Vad räknas som rimlig tid att förvarna innan hästen hämtas. Kontrakt var skrivet fast på...
Ekonomi & Juridik
Vad kan man göra om en person har betalt för sitt hösilage i Januari och vi har avtalat att det skulle vara hämtat senast siste April...
Ekonomi & Juridik
Ja, nu är det dags igen, och som vanligt har jag bryderier.
I år har jag köpt en hästtransport. Jag inser att jag måste ta upp värdet...
Ekonomi & Juridik
Har en bekant som har en häst på foder .
Hon har tagit ut veterinär och gjort böjprov på hästen , eftersom den inte vill lyfta ngt...
Ekonomi & Juridik
Två tjejer i mitt stall (14 och 15 år gamla) har hittat en annons om en trevlig häst som lämnas ut på foder.
De har ringt på annonsen...