Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

V
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat extra x antal timmar i ett hoppstall i Skåne. Nu i efterhand påstår ägaren att han dels sagt att jag endast "provjobbat"... 2
Svar
24
· Visningar
2 889
Ekonomi & Juridik Jag ska eventuellt låna ut min häst till en vän över sommaren juni-augusti. Vi har kommit överens om det mesta men en sak som jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: aprilia
·
M
Ekonomi & Juridik Jag är lite i valet och kvalet och väljer att skriva under skyddat alias för att inte göra någon upprörd. Min häst står sedan...
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: svampbobbis
·
Ekonomi & Juridik Milersättning stor SUV som drar tungt boggiesläp... Vad är rimligt? Snittar nog 1,5 liter bensin /milen med släp. Men sedan är det... 2
Svar
38
· Visningar
4 421
Senast: Lambi
·
H
Ekonomi & Juridik Hej! Jag skriver under hemligt nick, de som kan tänkas känna igen mig undanbedes att ta kontakt då jag skäms något så otroligt. Jag...
Svar
11
· Visningar
2 447
Senast: Scilla
·
Ekonomi & Juridik Vi håller på och bygger lösdrift som ska bli klart till vintern. Men hästarna flyttar hem till gården snart. Då konstaterar vi att vi...
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: Lindon
·
N
Ekonomi & Juridik :DSnart är det äntligen dax. Vi har hittat vårat hus....... Hästarna åker hem v.22. Ska bli så himla skönt. Har i hela mitt hästägar... 2
Svar
22
· Visningar
2 461
Senast: Napolion
·
W
Ekonomi & Juridik Det växer alltmöjligt i hästarnas hage, är dels rädd att något är giftigt, men även intresserad av att veta vad det är, men vem skall...
Svar
16
· Visningar
1 727
Senast: Lambi
·
P
Ekonomi & Juridik Vad finns det för för- och nackdelar där er häst är uppstallad? Har ni bra gemenskap i stallet? Vad betalar ni i stallhyra? Hur...
Svar
6
· Visningar
1 437
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Hur är det nu när det är lågkonjunktur, köper folk hästar? Tycker man ser hur mycket hästar som helst på annonserna. Tänkte eftersom... 2
Svar
34
· Visningar
3 330
Ekonomi & Juridik lånade ut min häst förra helgen till boxgrannen för en tömkörningskurs, nu vill de på nått sätt ersätta mig, trotts att jag sagt att de...
Svar
14
· Visningar
1 586
Senast: _Sascha_
·
Ekonomi & Juridik Jag är på jakt efter batteridrivet aggregat till sommarbetet, men kom att tänka på att det finns ju portabla aggregat, man behöver inte...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: Antiqua
·
Ekonomi & Juridik Har funderat fram och tillbaka, men då min häst ska triangelmärkas så tänkte jag köpa en ny (en till) häst. Men eftersom att jag inte...
Svar
17
· Visningar
2 006
Senast: sona
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om tråden ligger rätt, men here we go. Ska antagligen börja jobba i ett stall till sommaren, först och främst sommarjobb...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Mynta2
·
Ekonomi & Juridik Min svärfar äger en gård där det finns ett stall på ca 10 boxar (var ett tag en jag var där, minns inte exakt.) Betalningen sköts inte...
Svar
11
· Visningar
4 193
Senast: Anna_
·
B
Ekonomi & Juridik Hej jag vill nu veta det här med hästras förkortningar som jag har förstårt det, jag vill nämnligen veta vilken ras Boccia RP 1115 S är...
Svar
6
· Visningar
2 443
Senast: MaRomer
·
Ekonomi & Juridik Då jag är extremt otalangfull åp att googla, skulle jag behöva liet hjälp. Jag är ute efter ett sådant kontrakt elitryttarna har på...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Saigon
·
C
Ekonomi & Juridik Min häst är förtillfället skadad. Så pass att hon har till i juni på sig att bli bättre annars finns inget att göra :cry: Nu är det i...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: chira
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått erbjudande om att få slå hö på min morbrors ängar, han brukar anställa en som gör allt åt dem men de har inga hästar kvar...
Svar
1
· Visningar
2 503
Senast: Mitrolle
·
A
Ekonomi & Juridik Jag har till slut kommit till beslut om att jag ska köpa en gammal shettis (20år). Hon kommer att gå kvar hos ägarna till i september...
Svar
14
· Visningar
1 276
Senast: Annikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka