Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har jobbat extra x antal timmar i ett hoppstall i Skåne. Nu i efterhand påstår ägaren att han dels sagt att jag endast "provjobbat"...
Ekonomi & Juridik
Jag ska eventuellt låna ut min häst till en vän över sommaren juni-augusti. Vi har kommit överens om det mesta men en sak som jag inte...
Ekonomi & Juridik
Milersättning stor SUV som drar tungt boggiesläp...
Vad är rimligt?
Snittar nog 1,5 liter bensin /milen med släp. Men sedan är det...
Ekonomi & Juridik
Hej! Jag skriver under hemligt nick, de som kan tänkas känna igen mig undanbedes att ta kontakt då jag skäms något så otroligt.
Jag...
Ekonomi & Juridik
Vi håller på och bygger lösdrift som ska bli klart till vintern. Men hästarna flyttar hem till gården snart. Då konstaterar vi att vi...
Ekonomi & Juridik
:DSnart är det äntligen dax. Vi har hittat vårat hus....... Hästarna åker hem v.22. Ska bli så himla skönt. Har i hela mitt hästägar...
Ekonomi & Juridik
Det växer alltmöjligt i hästarnas hage, är dels rädd att något är giftigt, men även intresserad av att veta vad det är, men vem skall...
Ekonomi & Juridik
Hur är det nu när det är lågkonjunktur, köper folk hästar?
Tycker man ser hur mycket hästar som helst på annonserna.
Tänkte eftersom...
Ekonomi & Juridik
lånade ut min häst förra helgen till boxgrannen för en tömkörningskurs, nu vill de på nått sätt ersätta mig, trotts att jag sagt att de...
Ekonomi & Juridik
Jag är på jakt efter batteridrivet aggregat till sommarbetet, men kom att tänka på att det finns ju portabla aggregat, man behöver inte...
Ekonomi & Juridik
Har funderat fram och tillbaka, men då min häst ska triangelmärkas så tänkte jag köpa en ny (en till) häst. Men eftersom att jag inte...
Ekonomi & Juridik
Min svärfar äger en gård där det finns ett stall på ca 10 boxar (var ett tag en jag var där, minns inte exakt.)
Betalningen sköts inte...
Ekonomi & Juridik
Hej jag vill nu veta det här med hästras förkortningar som jag har förstårt det, jag vill nämnligen veta vilken ras Boccia RP 1115 S är...
Ekonomi & Juridik
Då jag är extremt otalangfull åp att googla, skulle jag behöva liet hjälp.
Jag är ute efter ett sådant kontrakt elitryttarna har på...
Ekonomi & Juridik
Min häst är förtillfället skadad. Så pass att hon har till i juni på sig att bli bättre annars finns inget att göra :cry:
Nu är det i...
Ekonomi & Juridik
Jag har fått erbjudande om att få slå hö på min morbrors ängar, han brukar anställa en som gör allt åt dem men de har inga hästar kvar...
Ekonomi & Juridik
Jag har till slut kommit till beslut om att jag ska köpa en gammal shettis (20år). Hon kommer att gå kvar hos ägarna till i september...