Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Varför är hästtransporter så himla dyra? En 86:a för 25.000kr. Mycket pengar tycker jag för ett så pass gammalt släp. Har letat nu ett...
Hästmänniskan
Någon som har koll på priser hos olika analysföretag? Vem är billigast?
Vet inte om det finns ngn tidigare tråd om detta, hänvisa gärna...
Hästmänniskan
Försäkringsfråga:
Har 4 pållar nu.. varav 3 är stor hästar (+ en shettis).
Premierna på försäkringarna har ju höjts ganska mkt.. jag har...
Hästmänniskan
vet inte om jag lagt denna tråd rätt,men provar iallafall.Jo det är så här att jag ska köpa en åring och tänkte höra vad man ska tänka...
Hästmänniskan
Är nyfiken då jag funderar på att byta bolag, Agria har höjt igen och jag tänkte kanske att det fanns ett bättre alternativ.
Problemet...
Hästmänniskan
Har haft stora funderingar på att köpa en 20 årig häst. Finns det andra som har gjort det som vill berätta hur det gått till. För visst...
Kläder & Bli fin Jag har hört att den är magisk men doftar mycket! Ska nog köpa den när min vanliga är slut, det rekomenderar att man använder olja varje...
Islandshäst Jag har fasta ringar. Jag övervägde lite olika andra varianter men denna dök upp på nedsatt pris i rätt storlek så då slog jag till. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.