i ditt CV?

M

Mina

Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag känner mig fattig :smirk:

Ni som får jobb - främst i butiker som säljare - vad skriver ni i era CV? Jag försöker och försöker men lyckas aldrig... hjälp?!

CV? :rofl: Näh jag nöjer mig med att skriva vem jag är, vad jag gör och vad jag gjort.

Det brukar räcka, de flesta är inte intresserad av ens livs historia eller någon närmare beskrivning av vad gjorde på sitt förra jobb. De frågar de när man kommer dit.

Handelsjobbe är poppis, det är bra betalt :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 488
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 352
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 395
Senast: Ceta
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 599
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka