Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag...
Hästmänniskan
När jag skaffar eget stall skulle jag vilja ha automatisk utfodring kväll och morgon - med både kraftfoder och hö.
Men det verkar inte...
Hästmänniskan
Vad kan hända då? om man bryter ett kontrakt?
Om jag tex. skriver ett fodervärds avtal me en viss tids uppsägnings tid för båda parter...
Hästmänniskan
Har sålt en fd 5-årig galoppör. Köptes obesedd, men med 14 dagars öppet köp. Allt ok efter provtiden förutom att sadeln jag skickat med...
Hästmänniskan
Jag har fått en liten ridelev, en tjej på 9 år. Hon rider en gång i veckan på egen häst.
Vi tränar dressyr på lättklass-nivå. Meningen...
Hästmänniskan
jag funderar på att skaffa mig en foderpålle.. :D men jag vet inte om jag har råd riktigt.. vad kostar strö och foder ungefär per månad...
Hästmänniskan När vi hade kollektivstall hade vi en turordningslista som avgjorde vems tur det var att välja pass. Den listan satt bredvid listan med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.