Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan hur mkt kostar det att ha häst(igentligen) o hur måste man kunna om man står på ett stall med många kunniga personer??
Svar
6
· Visningar
1 075
Senast: vickan
·
P
Hästmänniskan jag undrar om försäkringar nu om man funderar på häst? vilka är bra? täcker dom allt? vad kostar det? månadskostnad? låter det här...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Akela
·
M
Hästmänniskan Jag skall alltså gjuta nytt stallgolv i en gammal lada. Detta golv är ca 70 m2 - 1/3 är typ "stampad jordgolv", 1/3 är ganska ok betong...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: Grevinnan
·
Hästmänniskan Ni som föder upp hästar, hur mkt stiger hästen i pris när den är ett år, mot om ni sålt den redan som föl? Eller är priset samma för...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad betalar ni i ridhushyra? Vad "ingår" då? Hinder? Kostar det extra att boka för privat ridning? Är ridhuset upptaget stor del av...
Svar
18
· Visningar
1 580
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Har kollat runt lite på transport sidor men inte hittat några "hästbilar" som tar 2 hästar. Det ska finnas liten bodel och det ska vara...
Svar
3
· Visningar
1 048
C
Hästmänniskan Vad betalar ni för er träning för dressyr alt. hoppning? Nu menar jag inte någon specialkurs utan någon form av regelbunden ridning för...
Svar
19
· Visningar
1 845
Senast: breccia
·
T
Hästmänniskan vet någon hur mycket den går på? /Tess :bump:
Svar
10
· Visningar
1 043
Senast: semlis777
·
M
Hästmänniskan är det någon här som kan tippsa mig vart man får tag på cavalettiblocken elelr sockerbitar som de även kallas här på ridskolan? jag har...
Svar
4
· Visningar
2 323
Senast: Frieser
·
S
Hästmänniskan hejj finns det nån där ute som har några bra tips du skulle vi på kilsryttarförening vara jätte tack samma vi har väldigt svårt att...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Hermione
·
M
Hästmänniskan någon som vet vad hovslagarföreningen rekommenderar sina hovslagare att ta betalt för skoning (inkl. körning odyl.)?
Svar
19
· Visningar
2 705
Senast: mizz_perfect
·
V
Hästmänniskan Imorgon börjar min prao på en djurklinik. Jag undrar lite om någon här har praoat på en djurklinik eller kanske jobbar på en sådan och...
Svar
5
· Visningar
2 935
Senast: pimy
·
T
Hästmänniskan Den är frågan har säkert varit uppe förut, men Vad betalar ni för att hyra ridbana? -Årsvis -Månadsvis -Per gång? Vad finns...
Svar
9
· Visningar
2 762
Senast: piggis_83
·
V
Hästmänniskan Min ridlärare värkar inte gilla mig. Hon ger mig alltid den häst jag inte är så pigg på att ha, när jag äntligen har en häst jag...
Svar
10
· Visningar
2 077
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Har fundering på att läsa djurvård, men finns det på Vreta-västbyskolan eller måste man åka till himmelskalund? Kan man också läsa in...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: LaMaya
·
S
Hästmänniskan Någon som går, har gått eller känner någon som går där som kan berätta om hur det är?? I första hand om hopplinjen! Bra/dåligt, allt...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: trazel
·
R
Hästmänniskan En kompis till mig har köpt en vara från ett företag.Fakturarn har ännu inte förfallit,då dom börjar ringa henne och fråga saker som du...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Rex
·
M
Hästmänniskan Finns det några tips? Jag skall göra iordning vår lada och gjuta nytt golv. Ladan är 11*8 m och det blir fyra boxar (en i varje hörn)...
Svar
7
· Visningar
2 594
Senast: Mendez
·
B
Hästmänniskan Jag undrar vad som händer om de råkar skada någon häst när de skor och den behöver tex veterinärvård, vem står för kostnaden?? och hur...
2
Svar
21
· Visningar
3 015
Senast: Boj
·
P
Hästmänniskan Jag skulle vilja veta vad ni betalar i anläggningskort per år! och om ni även har så att ni kan arbeta typ ca 30 tim och få rabbaterat...
Svar
13
· Visningar
1 305
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama