Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som går el. har gått där? Funderar på och söka dit
inriktning sam - häst. Verkar ju himla fint o så där. Men
hur är utbildningen...
Hästmänniskan
Sitter här och funderar hur lite man eg klarar sig på..
Hur mkt tjänar ni och hur mkt utgifter har ni varje månad? Klarar ni er på det...
Hästmänniskan
Jag har alltid varit intresserad av att bli sadelmakare, men tar man upp det för arbetsförmedlingen så är det "inget dom kan hjälpa till...
Hästmänniskan
Har länge suttit med en fundering ang ridunderlag. Vi är ju så otroligt noga med att inte hoppa när det är hårt, inte trava/galoppera på...
Hästmänniskan
vad är det för kalk man ska använda när man ska göra bädd??? vanligt trädgårdskalk?? Kan man strö på mer kalk efterhand, dvs på bädden???
Hästmänniskan
Jag har ett litet dilemma. Jag kommer i nästa vecka att få en häst (gratis). Givetvis vill jag ha ett bevis på att jag då verkligen äger...
Hästmänniskan
Tänkte att jag ska utbilda mig till hovslagare när jag gått ut gymnasiet.. Funderar att utbilda mig i Uppsla på lärnia.. Kollar dom nåt...
Hästmänniskan
Jag funderar på att köpa häst igen. Har inte haft någon på flera år, min förra häst var en unghäst och jag hade en hel del problem med...
Hundavel & Ras Det måste ju dock vara en skillnad på att fysiskt behöva trycka upp näsborrarna för att öppna luftpassagen, jämfört med att den alltid...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.