Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu har vi fått nog! Alla i närheten tycker visst att våra marker är traktens hundrastningsställe nr. 1. Detta är väl OK. men problemet...
Hästmänniskan
funkar det bra? båtlack borde man väl med fördel kunna använda till tex. boxväggar o dyl. då det är hållbarare än vanlig lack? vad har...
Hästmänniskan
Hej,
jag letar info om equiteraput utbildningen som ligger i Eskilstuna eller Katrineholm, den skulle flytta vad jag hörde, men vet inte...
Hästmänniskan
Hinner inte med min häst som jag vill längre. Funderar på att låna ut honm på foder, dels för att slippa all kostnad, dels för att det...
Hästmänniskan
Jag ska sälja min häst på onsdag och ringde nu till Granngården för att kolla så de säkert har köpekontrakt. Men nej, det har de slutat...
Hästmänniskan
Är det ngn som vet på ett ungefär vad de tar på klinik för att kontrollera tänderna?
Ska med hästen till klinik för hältundersökning men...
Hästmänniskan
Är här någon som kan det här med vall bra? Har en gård med ca 4 ha gammal åker som idag används som betesmark. Hade tänkt att så in egen...
Hästmänniskan
När man "harvar" upp (heter det så? :confused:) ridplanen, är det en speciell maskin man kopplar till traktorn, eller är det en likadan...
Hästmänniskan
Har US några aktiviteter hos er? Vaddå?
Här har vi mest Påskshow, en gång per år då. Brukar hållas
vid varje långfredag varje år. Sedan...
Hästmänniskan
Har bestämt mig för att återigen skaffa häst igen. Jag vill först ha hästen på foder i ett antal månader, och om allt stämmer sedan köpa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.