Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om man skulle vlja försöka tjäna några slantar vid sidan om, men absolut inte i någon större omfattning, måste man trots det ha en firma...
Hästmänniskan
Hej! Jag och min man har länge funderat på att köpa en mindre hästgård. Vi arbetar heltid båda två, så den stora frågan är väl hur man...
Hästmänniskan
Vi är en rätt stor klubb i mellansverige som har problem med en sak . Vi har nämligen knappt några skötare ! Vi har ett skötarsystem med...
Hästmänniskan
På vilka platser i Sverige finns den? hur lång är utbildningen, jag har nämligen hört flera olika, allt från 4 - 6år???? :confused:
Nån...
Hästmänniskan
Ska söka nu i höst. Var är det lättast att komma in (alltså utomlands)?
Kommer antagligen inte att komma in på första försöket, kan man...
Hästmänniskan
Ni som har halm som strö, vad kostar det för er? Hur många småbalar i månaden går det åt per box ungefär?
Ni som bor på landet, o köper...
Hästmänniskan
Jo jag undrar hur det blir med häst licensen när hästen byter ägare?
Min häst hade en hästlicens hos sin förra ägare den borde väl följa...
Hästmänniskan
ja har börkjat fundera på att det hade varit skoj med ett försäljningsstall... där man köper in hästar från tex tyskland holland irland...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.