Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej. nu är det så att i sommar planerar jag att försöka få tag på något stuteri/träningsstall där man kan få "praktisera" några veckor o...
Hästmänniskan
Jag rider på en trevlig ridskola som jag tycker är toppenbra , men förstås har alla ridskolor sina nackdelar och den här ridskolan har...
Hästmänniskan
Vi har ett litet stall med tre boxar, än så länge. Vi ska inom en ganska snar framtid försöka bygga ut det till fyra boxar och en större...
Hästmänniskan
Har haft värmekabel tidigare på vattenkoppar, men i och med nya stallet så vill jag tänka till. Så har någon åsikter i ämnet så tar jag...
Hästmänniskan
Hur funkar det egentligen när en häst byter ägare? Visst måste man skicka in papper nånstans att hästen har ny ägare? Men vart? Behöver...
Hästmänniskan
Vad är det för "papper" man måste ha/överta när man köper häst? Registreringsbevis, vaccinationsintyg, licens, nått mer? Känner att jag...
Hästmänniskan
Hur ser det ut på era ridkolor runt om i landet? Har ni någon generell gräns för vad eleverna max får väga, och i så fall vad ligger den på?
Hästmänniskan
Var på nätet hittar jag vad som gäller angående bl a minimimått på spiltor och boxar, takhöjder, stallgångar mm för häst? Jag har varit...
Hästmänniskan
Nu har den sista skötaren slutat och jag står ensam med två hästar, dåligt med tid p.g.a. studier och dålig ekonomi... Vad ska en göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.