Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Kommer snart att stängsla in en bit mark. Tvärs genom hela hagen går ett dike som är ganska brett och djupt (i marknivån). Frågan är om...
Hästmänniskan
hyr en häst tre-fyra dar iveckan..
hennes ägare har inte tid med henne så jag och en annan delar på dagarna och betalar ganksa stor % av...
Hästmänniskan
Var hittar jag de lika utbildningar som finns inom hästverksamhet? massör? kiropraktor, sadelmakare, hovslagare mmm...var kan man läsa...
Hästmänniskan
är det fel att ha medryttare pga att de är tufft ekonomiskt att ha häst??
om medryttaren tar 2 dar i veckan så blir de juh en väsentlig...
Hästmänniskan
Hur fungerar det? Alltså ska man skriva kontrakt och ha målsmans medgivande på detta? Är det nåt speciellt man ska tänka på? Hur har ni...
Hästmänniskan
Jag har glömt vad det brukar kosta. Någon som har koll på vad tandkontroll kostar och eventuell raspning?
Vill veta hur mkt pengar man...
Hästmänniskan
Hej! fick prisuppgift på paddex, ca 9000 för att täcka vår bana som är 25x30 ungefär. Man nu undrar jag hur mycket frakten skulle gå på...
Hästmänniskan
Har fått för mig att bygga en rundcorall. har beställt massor, matta och sand. Men vad i hela friden ska man ha för stängsel? Trä, bakar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.