Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vill ha tips på BRA och starka aggregat som klarar kraftig undervegetation.
Har lägsta tråden på ca 20 cm och jag får ju röja hela tiden...
Hästmänniskan
Vad hander om man har en triangel-markt hast, vars skada har lakt ut?
Kan man ta bort triangel-markningen? Inte pa hasten forstas, utan...
Hästmänniskan
Vad betalar ni för hovslagaren, dvs en normal skoning med nya skor och en hyfsat lättskodd häst?
Våran gamla hovslagare ska flytta och...
Hästmänniskan
ska sälja min transport, då jag har 2 stycken.
vet ej vad man kan ta för släpet.
istället för att skriva vad jag har undrar jag vad ni...
Hästmänniskan
Jag ska ta hand om en häst å rida in honom i sommar,hästen är ett kallblod,jag vet hästens namn ägare å uppfödare men vet inte hur jag...
Hästmänniskan
jaa.. hur mycket kostar en bal spån? De säger på nya stallet att det bli 55 kr balen? Trodde inte att det var så mycket?!
Men det kanske...
Hästmänniskan
för ca 8 år sedan så fick jag en häst som jag skulle ha som min egen. ett outbildat halvblod från irland.
vid brevkontat med ägarna som...
Hästmänniskan
Kommer troligtvis att lämna bort min stora ponny för inkörning inom kort och undrar då hur jag ska göra med kontrakt??
Vill ha honom på...
Hästmänniskan
Om man vill få ett utlåtande om hästens hållbarhet i förhållande till ålder,alltså typ en hälsokontroll,ska man vända sig till veterinär...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.