Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

G
Hästmänniskan veet i fan vart tråden ska ligag men aja måste bara få skriva av mej lite. Allmän fakta: Familjen allt handlar om är en mamma och en...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Gilan
·
O
Hästmänniskan Om man ska montera uteboxar, måste man då gjuta en platta först eller går det att montera på ex. slipers? Hur har ni som har uteboxar...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: vippan
·
I
Hästmänniskan Undrar om det är någon som har erfarenhet av träflis som underlag i en paddock??? borde det inte bli ganska halt när det regnar?? någon...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: HannaZ
·
S
Hästmänniskan Vad tycker ni man kan ställa för krav på en stallägare? Jag har ett litet dilemma nu inför hösten och drar mig för att nämna det till...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: bcg
·
Hästmänniskan När man gjuter en ny grund till ett stall måste man lägga i en galvad staglina som ska leda bort statisk elektricitet (?). Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 491
Senast: Grevinnan
·
Hästmänniskan Ni som har praktikant till era stallar, eller ni som varit praktikanter , kan ni berätta lite om era erfarenheter. Vad för regler...
Svar
9
· Visningar
1 177
Senast: Djurjouren
·
M
Hästmänniskan Elstängsel, jordad tråd -> grillad häst? Vi har satt upp ett fint välisolerat järntrådsstängsel med sex jordspett men eftersom jorden...
Svar
2
· Visningar
1 727
Senast: Pocahontas
·
Hästmänniskan Finns det några här som rider/åker till manage halvregelbundet? och vad betalar ni för at få utnyttja manegen (ibland själv ibland...
2
Svar
21
· Visningar
1 651
Senast: Kitan
·
Hästmänniskan Är det hästägaren eller stallägaren? Tänker då mest på om hingsten tar sig ut och orsakar skada eller annat otyg??Stallägaren har...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Vill ha mera svikt på banan som idag är ganska stum och hård med endast sand som ytskikt,vad ska man då välja för underlag? Vad finns...
Svar
4
· Visningar
986
Senast: Marlenè
·
Hästmänniskan Jag har hittat ett ärende om förbud avseende hästhållning på kommunens hemsida. Eftersom jag tror jag vet vem det är, så vill jag...
Svar
0
· Visningar
3 845
Senast: Soapbubble
·
C
Hästmänniskan Jag ska utlysa en tävling från min hemsida, hur går man till väga med priser osv? Skatt? Första priset är pengar, andra priset böcker...
Svar
1
· Visningar
654
D
Hästmänniskan Jag har en unghäst på 2 år som är korsning mellan nordsvensk och svenskt halvblod. var ska han registreras? måste han vara registrerad...
Svar
3
· Visningar
707
Senast: Dassie
·
B
Hästmänniskan Var på en av \"Sveriges bästa ridskolor\"... ... och blev otroligt besviken, arg och framförallt SUR! Jag hade hört så många snacka om...
2
Svar
34
· Visningar
6 475
Senast: ako
·
Hästmänniskan från folk som har (eller inte har) blivit blåsta gällande kontrakt. Är så fräck att jag lägger ut tråden här också eftersom det verkar...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: Sastra
·
Hästmänniskan Hur gör ni med försäkring av era transporter? Har man en ny och dyr skulle jag definitivt försäkra den. Nu har jag en finka från -88...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Sirisiri
·
Hästmänniskan Har en A1-försäkring på min häst via Agria. Planerar att ta ut veterinären för att kolla vad som är knas då han inte är helt taktmässig...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Colombia_Girl
·
R
Hästmänniskan Vart kan man hitta reglerna för hur långt det ska vara mellan 2 boxrader, 2 spiltrader osv?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Är det OK att helt plötsligt ändra vad som ingår i anläggningsavgiften? Jag fick igår reda på utav en insatt person i vår...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Efter kontakt med vet ang muggbesvär beslutades att prova behandla mot fotskabb. Vet ringde in recept som jag löste ut för 377:-. Efter...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Lillsillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hyresrätt villa
  • Motionscykel?
  • Sånger som du hatar

Hund, Katt, Andra Djur