Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
om du hade ett stort stall och annonserade ut t.ex boxplatser och någon maila o skrev att hon/han sökte extra jobb hade du tyckt det var...
Hästmänniskan
Nu har jag bestämt mig att ha ett cirkulationssystem för vattenkopparna i stallet...är det nån av er som har tips att komma med.....hur...
Hästmänniskan
Ska få in en helinackordering i stallet i vinter. En shettis... Hur mycket kan man ta betalt för att hysa in en sån? Det hon ska ha är...
Hästmänniskan
De flesta som hyr ut stallplats har ju kallhyra och står för allt som: hagar, underhåll av stall, elräkningar osv. Pengarna går ju mer...
Hästmänniskan
Hej! Jag köpte min häst i april 2003 och min mamma står som ägare. Ägarbytet gjordes självklart direkt efter köpet och så.. Men när jag...
Hästmänniskan
jag har ju nyss renoverat stallet och har nu 1 plats till övers. Jag har satt priset 900:-/ mån. och då ingår hö, spån och utsläpp och...
Hästhantering Dear Linnean, this won't solve your problem now, but just as a curiosity. in Spain what we do is introduce the trailer to the horses as...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.