Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har funderat på det här med att start turridning. Hur svårt är det? Vad behöver man tänka på? Vad kan man få in i pengar/ månad och...
Hästmänniskan
Finns det någon som är haj på det är med att dra släp??? På regbeviset (bilens) står det: "För att bilen ska få framföras med B-körkort...
Hästmänniskan
Har fått en ny häst till stallet som visar sig vara en riktigt :devil: på att ta sönder andra hästars täcken. Hästen i fråga har redan...
Hästmänniskan
Jag undrar om någon vet vad en veterinärbesiktning kostar om man skall ta ut en veterinär till ett stall?..samt vad som krävs för att få...
Hästmänniskan
Jag ska skriva ett fodervärdsavtal som jag ska ha ett exemplar och fodervärden som ska ha min ponny ska ha ett exemplar. Men problemet...
Hästmänniskan
får man ta in i stallhyra utan att få beskatta det?
Man få ju ha en viss inkomst per år utan att skatta men var ligger gränsen??
Eller...
Hundavel & Ras Jag trodde då aldrig att jag skulle sitta och heja på rasklubben för Fransk bulldogg men tror bestämt att jag ska göra det nu 😅
Det är...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.