Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hur gör man när ägaren till en häst plötsligt är fösvunnen, hästen står inackorderad hyran är betald för denna månaden i allafall, men...
2
Svar
37
· Visningar
3 003
Senast: mycket_irriterad
·
R
Hästmänniskan I stallet vi står i nu, har det varit en hel del krångel med folk som ringt djurskyddet osv angående att hästarna haft för lite mat. De...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Vala
·
Hästmänniskan Överväger att flytta utomlands och skulle förståss ha lättare att fatta det beslutet om jag visste att det var möjligt att ta hästen...
Svar
14
· Visningar
3 930
Senast: hästig
·
C
Hästmänniskan Finns det något bolag som nyförsäkrar häst över 19 år?
Svar
4
· Visningar
831
Senast: MissFideli
·
Gnägg Jag & Amira, en höstkväll i November.
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Evergreen
·
Gnägg Tjoho, här var det svårt att sitta kvar! ;)
Svar
0
· Visningar
205
·
Svar
0
· Visningar
232
·
H
Hästmänniskan Nån som varit på någon sådan? Fick ni nån nytta av det? vad finns det för kurser som ger en lite grundläggande massagetips?
Svar
5
· Visningar
886
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Skulle bli oerhört tacksam om ni som byggt ridhus kan berätta vad det kostar och vad som krävs i egen arbetsinsats. Hur gör man?
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Hur ska man lösa problem där man har var och en sitt hö och ger mycket hö ute. Mitt hö är superfint (häst på 600 kg klarar sig på 4,5...
2
Svar
25
· Visningar
2 061
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Hur gör ni som har era hästar på lösdrift för att hästarna ska kunna ha tillgång på vatten? Jag ger vatten i badkar men när det är så...
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan Hej, Jag undrar om det är någon som jobbar som djursjukvårdare och alltså gått utbildningen i Skara... Hur tycker ni det är att...
Svar
12
· Visningar
1 446
Senast: klockan
·
C
Hästmänniskan Senario: Har hittat en fin häst som jag sk få låna hem och ha några veckor innan köp, för att se om vi passar och de vill oxå se hur...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan En klinik som upptäcker ett fel på en häst som till största sannorlikhet inte kommer att bli bra, men de anser att ägaren borde låte...
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: mycket_irriterad
·
Hästmänniskan Det är så här att jag och min sambo har länge velat köpa en gård och nu har vi bokat en tid på banken där vi ska se hur mycket vi kan...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: KungTulle
·
E
Hästmänniskan :confused: Hej alla! Jag står i begrepp att köpa häst. Jag behöver lite hjälp med att bedöma priset. en valack 13 år fullblod. För...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: mackan
·
M
Hästmänniskan Om man har blivit stämd på en mindre summa pengar av en person (3000:- + ränta), och förlorar i Tingsrätten, kan man då bli tvungen att...
Svar
6
· Visningar
6 039
Senast: majja22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama