Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Ja, när fyller era pälsklingar år? :D Att Herr Häst är född 2002 visste jag. Enligt försäkringspapperna den 5e april. Har dock hört...
2
Svar
29
· Visningar
2 624
Senast: Spyro192
·
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har en fundering. På min häst är vi tre ägare. Det är dock enbart jag som har intresse av att sköta om honom och träna honom...
Svar
14
· Visningar
1 943
Senast: mackan
·
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik För en stund sedan fick jag meddelande om att det var ordentligt pådrag ute vid mitt stall. Poliser med bilar, hundar och helikopter...
Svar
13
· Visningar
2 207
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Hej! Jag kar tänkt och skaffa medryttare till min väldigt kraftiga nordsvensk, men vet inte hur mycket som är en bra summa att ta för...
Svar
15
· Visningar
1 958
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag ska nu köpa min första häst efter att alltid varit medryttare eller haft foder häst. Har lite frågor kring hur ett köp går till och...
Svar
12
· Visningar
3 402
Senast: Spring17
·
Anläggning Hej! jag projekterar ett ridhus åt våran hästklubb och är intresserad av vad ni tycker ska finnas, och vad ni saknar i erat ridhus...
2
Svar
39
· Visningar
4 672
Hästmänniskan Jag har letat mig blå efter en bra app att ha som häst-/riddagbok. Använde tidigare MyHorseLife som uppfyllde alla mina önskemål men den...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: Unafraid
·
Hästmänniskan Vad är lämpligt att ha för mått mellan ätgallren i en foderhäck. Typ sådan stor modell med tak som man kan köra in en hel rulle i. Får...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: abc
·
Gnägg Hallå! Bara en nyfiken fråga: finns det andra här inne som också har en shirehäst eller är medryttare, fodervärd osv till en shire??
Svar
3
· Visningar
1 383
Gnägg En 2-3v gammal Natta från Flatgården född 2011-05-17 egen uppfödning Mamman är tyvärr död nu sen x-antal år tillbaka
Svar
0
· Visningar
318
Gnägg så här ser Natta ut idag
Svar
0
· Visningar
406
Gnägg Cumeraugh house Baron shirehäst valack 19 år
Svar
0
· Visningar
384
Gnägg Amiga Andalusier 9år importerad från spanien
Svar
0
· Visningar
384
  • Låst
Hästmänniskan Long story short: Nyinflyttad helt fantastisk familj som flyttade in med tre hästar för ca. 2 veckor sedan. Tonårsdottern verkar dock...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
22 345
Senast: mackan
·
Gnägg Så här glad är man när man rider fjording!
Svar
0
· Visningar
391
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Mina favoritflickor, dottern Debbie & så Takida så klart.
Svar
0
· Visningar
382
·
Gnägg Bästa fredagsmyset i världen.
Svar
0
· Visningar
410
·
Gnägg Jag samlar på Schleichhästar och ger alla ett eget namn, men nu börjar mina namnlistor att bli tomma så skulle bli tacksam för...
Svar
12
· Visningar
38 292
Senast: Isisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Offentliga verksamheter
  • Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur