Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en vall som ska skördas och jag har tänkt göra hösilage. Nu är det så att jag kommer att få en hel del över. Därför undrar jag...
Hästmänniskan
Vet någon exakt vilket datum uttagningen för hippolog programmet är? Och då menar jag uttagningen på Strömsholm, inte sista anmälningsdagen.
Hästmänniskan
Funderat på en sak,om man kör för tungt,dvs antingen för tunga hästar,eller transporten är för tung för bilen,vad händer?
vad hästarna...
Hästmänniskan
är det någon som vet hur mycket vatten det ska komma ut ur vattenkoppen per minut för att det ska vara ordentligt för hästen att dricka ur?
Hästmänniskan
Jag har ca 1 mil till stallet.Jag har två hästar där och kommer ev. köpa mig en tredje till hösten. Stallet kommer fyllas av två hästar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.