Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är just i färd med att byta ut min hästs galippass till ett giltligt. Enligt den här tråden är det bara att skicka in passet och...
Svar
12
· Visningar
920
Senast: fred
·
Hästmänniskan Jag har en vall som ska skördas och jag har tänkt göra hösilage. Nu är det så att jag kommer att få en hel del över. Därför undrar jag...
Svar
8
· Visningar
1 415
M
Hästmänniskan vad ska man göra om man blir lurad på pengar...? har ju sett flera varningar här på buke om folk som inte skickar varor trots att dom...
2
Svar
27
· Visningar
2 244
Senast: Shettisar
·
K
Hästmänniskan Vet någon exakt vilket datum uttagningen för hippolog programmet är? Och då menar jag uttagningen på Strömsholm, inte sista anmälningsdagen.
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Frajda
·
Hästmänniskan vi håller på med en uppgift i matten, vi ska planera och ta reda på kostnader för att göra om en byggnad på 25x10m till stall så, hur...
Svar
9
· Visningar
6 145
Senast: MisterLillen
·
Hästmänniskan Vad krävs? Vad innebär det? :bow:
Svar
4
· Visningar
821
Senast: cactuspower
·
Hästmänniskan Funderat på en sak,om man kör för tungt,dvs antingen för tunga hästar,eller transporten är för tung för bilen,vad händer? vad hästarna...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: Snobben
·
Hästmänniskan Ungefär vad är det en häst kostar varje månad? Stallhyran är nog olika per ort och stall så det behöver ni nog ej svara. Men låt oss...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: bapro
·
Z
Hästmänniskan ..hur lång tid brukar det ta tills marken är den nya ägarens från det att lantmäteriet kontaktas? Blir lite orolig då jag från min...
Svar
2
· Visningar
1 222
Senast: Mynta2
·
Svar
0
· Visningar
179
Senast: ghost
·
Hästmänniskan Jag har nu två personer som vill ha föl efter min häst. Jag har ännu inte bestämt mig för något men tänkte höra mig för, måste man...
Svar
7
· Visningar
1 800
Senast: Dreamer
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: ghost
·
Hästmänniskan Sitter och ska börja deklarera men jag måste slutföra 2003 års bokföring först :angel:. HUR bokför jag de hästar jag tagit upp som...
2
Svar
23
· Visningar
2 881
Senast: HeJe
·
Hästmänniskan Tror jag har fått kläm på det jag undrade i min andra fråga nedan :p. Men. Skickade ett sto på slakt i höst (en inventarie, ett...
Svar
15
· Visningar
4 274
Senast: HeJe
·
Hästmänniskan Jag har min häst uppstallad i ett kollektivstall. Vid ett tillfälle gick alla grepar utom en sönder under en veckas tid. Detta är ju...
2
Svar
26
· Visningar
2 679
Senast: chrysler
·
H
Hästmänniskan är det någon som vet hur mycket vatten det ska komma ut ur vattenkoppen per minut för att det ska vara ordentligt för hästen att dricka ur?
Svar
6
· Visningar
4 111
Senast: anny
·
M
Hästmänniskan Läste ett inlägg där en häst var försäkrad för 160.000:- !! På agria trodde jag max var 100.000:- Har aldrig hört någon ha så hög...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: ancan
·
Hästmänniskan Jag har ca 1 mil till stallet.Jag har två hästar där och kommer ev. köpa mig en tredje till hösten. Stallet kommer fyllas av två hästar...
2
Svar
38
· Visningar
2 701
Senast: Båbbe
·
J
Hästmänniskan Halloj, Jag kommer eventuellt hyra bete en bit bort i sommar. I dagsläget så är inte området inhägnat. Vi har inte pratat om pris på...
Svar
12
· Visningar
5 834
Senast: Cesam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama