Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Vart registrerar man shettisar utan stam? Måste man Chippa eller eller skicka dna analys?
Svar
5
· Visningar
775
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Går det att skicka "grejer" med postförskott om man inte har företag ????
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Rolle
·
M
Hästmänniskan Sitter och letar som en tok efter detta. ´Vart kan jag få tag i bra sånna? åsså uppstallningskontrakt också? Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
989
Senast: -Millan-
·
N
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort så ska jag prova att skriva ned all info här: För lite över 1 år sedan så ägde jag en hingst som...
2
Svar
36
· Visningar
2 147
Senast: burton
·
F
Hästmänniskan Hejsan! Jag misstänker att mitt sto kan vara dräktig, det som är är att hingsten i sådana fall ej är godkänd.I våras skedde en incident...
Svar
9
· Visningar
1 603
Senast: Jet
·
R
Hästmänniskan Har kollat igenom olika trådar här om de,men blir inte vidare klock. Jag ska chippa mitt lilla monster och har lite frågor...
Svar
2
· Visningar
696
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha förslag på olika hästrelaterade utbildningar man kan gå osv. Ni får gärna länka till olika skolor m.m. Vill...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: jerseyko
·
F
Hästmänniskan Har fått erbjudande om att bli fodervärd, men jag har inte riktigt koll på hur det brukar gå till och vad det är som gäller, så jag...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: RebeckaKihlberg
·
Hästmänniskan Är nyfiken på intagningspoängen till Etologi och Djurskyddsprogrammet i SLU Skara. Finns det något sätt att få tag på det? För de borde...
Svar
16
· Visningar
1 494
Senast: eldione
·
E
Hästmänniskan Hur länge ska man behöva vänta? Någon annan än jag som har en connemara och skickat in reg.beviset osv i år och fått passet än? Hur...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: fred
·
A
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: Jag har en foderhäst, som ja trivs jätte bra med och allt funker hur bra som helst med. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 813
Senast: emindy
·
Hästmänniskan Hur mkt ger ni för spån?
2
Svar
30
· Visningar
2 953
Senast: Atlas
·
S
Hästmänniskan Någon som vet vart man kan söka på ett sv. halvblods registreringsnummer? Nu är det så att mitt sv. halvblods registreringsnummer är...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Görel
·
M
Hästmänniskan Ska precis köpa häst, och undrar vad jag ska tänka på? Besiktning, kontrakt, försäkring, ja det mesta helt enkelt!
Svar
3
· Visningar
883
E
Hästmänniskan Hej! Jag skulle behöva lite råd om val av stängsel och vill gärna höra folks erfarenheter. Ska stängsla upp ett stort område till...
2
Svar
25
· Visningar
3 726
Senast: Elisabethh
·
O
Hästmänniskan Är det någon här inne, eller på Ungdom kanske, som kommit in på Hippologigymnasiet här i Lund, och tackat ja?
Svar
9
· Visningar
1 405
Senast: overtyre
·
P
Hästmänniskan Tyckte det vore skojigt att få se lite bilder på fina gårdar och stall :love: Så har ni lite bilder att slänga fram? Jag är obotligt...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
15 610
Senast: Tiboo
·
Hästmänniskan Nu är jag desperat! Min hingståring rymmer genom elstaket med tre trådar 150 cm högt samt in i andra likadana hagar. Han har...
Svar
14
· Visningar
2 116
Senast: Sprettan
·
A
Hästmänniskan förr i tiden fanns det en tidning, som var samma material som en riktig tidning, typ dagensnyheter, som hade tusen häst annonser! vad...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Nyx
·
T
Hästmänniskan Nu är det så at jag kanske ska hyra häst på foder (om jag hittar någon) så jag undrar vad är viktigt att tänka på när man ska hyra...
Svar
14
· Visningar
1 106
Senast: Ankan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.