Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag skulle vilja hässja mitt eget hö, men har problem med att få tag på hässjevirke, så till nästa år tänkte jag tillverka mitt eget...
Svar
13
· Visningar
6 835
Senast: Kickis
·
F
Hästmänniskan Får en minishettis och en b-ponny dela en box som är 2,8x3 m?
Svar
14
· Visningar
1 328
Senast: Gnist
·
M
Hästmänniskan Jag får magsår av detta alltså. Mitt sto kommer kosta mig för att registrera och få pass ca 2200kr bara där. Sen kommer ju kostnaden...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: pezon
·
D
Hästmänniskan jag har fått godkänd förprövning och alla papper från kommunen är klara :) .nu kan man börja planera för verksamhet :smirk:
Svar
2
· Visningar
707
Senast: dali
·
Hästmänniskan Tänkte höra om det fanns någon här som går och utbildar sig eller jobbar som equiterapeut. Vad krävs det för behörighet att komma in...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Happy
·
Hästmänniskan Momsen är ju kopplad direkt till omsättningen, men hur är det med andra skatter? Om jag själv arbetar i mitt eget företag (enskild...
Svar
7
· Visningar
1 162
Senast: Lejonelle
·
T
Hästmänniskan vet inte vart detta ska ligga så jag chansar på här. Jag har hört så otroligt mycket om denna bakluckan på transporten(den lilla extra...
Svar
11
· Visningar
1 641
Senast: Affa
·
O
Hästmänniskan Hur har ni som tagit kortet privat gjort med tex teorin?? Jag har ringt några körskolor där jag bor, jag känner att jag helt bara...
2
Svar
30
· Visningar
2 487
Senast: Joura
·
C
Hästmänniskan Har ingen skylt bak på transporten å beställde en "hästtransport" skylt men den var alldeles för lång, vilket alla bak skyltarna är.De...
Svar
16
· Visningar
1 305
Senast: Pocahontas
·
B
Hästmänniskan Hej. Är det någon som har bra respektive dåliga erfarenheter av att lämna ut sin häst på foder?? Hur gick ni till väga? Vad skrev ni i...
Svar
9
· Visningar
1 888
Senast: Ardnaxela
·
F
Hästmänniskan Är det "tillåtet" av en hästagare att vägra vaccinera sin häst, vägra avmaska den och inte skaffa pass åt hästen?? :crazy:
2
Svar
29
· Visningar
2 438
Senast: Notorius
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Mósi
·
Svar
0
· Visningar
168
·
Svar
0
· Visningar
196
·
Hästmänniskan Vad krävs för att skaffa bankgiro? Måste man ha egetföretag mm? Och vad kostar det?
Svar
1
· Visningar
886
Senast: zask
·
Hästmänniskan vad ska man ha för utbildning om man vill driva ett konvalecent och rehab stall? Vill ha ett stall och ta emot hästar som ska stå på...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Skulle ni inte kunna dela med er av era erfarenheter av olika typer av ridbanor? Materialval, användningsområden, storlekar, fördelar...
Svar
8
· Visningar
1 503
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama