Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vi hade planerat att åka till Danmark för betäckning av tre ponnyston nästa vecka. Dock hade reglerna om tilläggsregistrering gått oss...
Hästmänniskan
Har haft min häst med sällskap hemma hela sommaren. Förra tisdagen åkte dom tillbaka till stallet och fy vad jag saknar att ha hästen i...
Hästmänniskan
Hej (om denna är på fel plats så kan väl någon säga till) idag var min ena hyrhäst ( 28 årig) väldigt halt när jag red... Han har varit...
Ekonomi & Juridik
Hur mycket får man som stallägare tjäna innan man måste skatta på sina inackorderingar?
Finns det en generell prisnivå på stall som...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte en projekthäst billigt och anser att han nu är värd mer eftersom han är frisk, numera hanterbar och påbörjad "om-inridning"...
Hästmänniskan
Jag har brutit armen på två ställen de gick av uppe vid armbågen lite längre ner. Det som hände Va jag skulle vara hos en kompis o rida...
Hästmänniskan
Är i behov av tips på hur ni förvarar era saker i stallet. Tar gärna emot bilder på hur ni organiserar allt. Just nu känner jag att det...
Kropp & Själ Jag blev utskälld i parti och minut när jag gick i grundskolan, hade många hål och fick höra att jag skulle tappa alla mina tänder innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.