Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej
Jag har under åren postat många trådar om mina hästar. Jag har haft sån satans otur eller vad fasen man ska kalla det.
Det är inte...
Ekonomi & Juridik
Förra veckan skadades min häst så illa hos fodervärd att hon fick tas bort.
Idag får jag en faktura från Evidencia på kostnader kring...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Om en triangelmärkt häst avlivas till följd av sina skador, vad händer med resterande av livvärdet? Betalas det ut? Tänker på...
Ekonomi & Juridik
Hej! Min sambo driver en Enskild firma, och skall utöka sin verksamhet genom att driva inackorderings-verksamhet.
Jag undrar vilka...
Ekonomi & Juridik
Ja, det kanske man kan tycka är självklart.
Man har en dagordning för årsmötet att följa - men hur mycket av diskussioner ska man ta...
Ekonomi & Juridik
Om en person har enskild firma. Kan man på något sett hitta om en ryttarförening betalt ut ersättning till firman.
Utan att fråga någon...
Hästmänniskan
Tänkte starta tråd om smarta lösningar som underlättar i "hästvärlden"....sånt som är bra för alla som bygger nytt, renoverar eller vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.