Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Nu är det bestämt att mitt sto ska triangelmärkas och gå till avel. Sitter är 21år och väldigt ny och färsk på viktiga papper. Har...
Svar
5
· Visningar
1 633
Senast: Lobelia
·
Z
Hästmänniskan Hejsan, jag är en 15 årig tjej som är väldigt sugen på att ha häst men jag har en fråga, finns det kostnader som man ofta inte tänker på...
Svar
17
· Visningar
2 236
Senast: Amha
·
Anläggning Jag flyttade till min gård i Augusti förra året, ridbanan gjordes hösten innan och sedan stod gården tom tills jag flyttade hit så de...
Svar
11
· Visningar
2 189
Senast: Julienne
·
Hästmänniskan Det kanske är jättemånga som har problemet, det är väl mest därför jag skriver tråden... Okej, nu är det inte så att jag tävlat många...
Svar
9
· Visningar
2 639
Senast: Kellie
·
E
Hästmänniskan Det kanske redan finns en bra tråd om detta, isf ber jag om ursäkt. Tycker det är knepigt att söka från min Ipad :/ Jag är 25 år...
Svar
7
· Visningar
1 210
Senast: Ottilia
·
Ekonomi & Juridik Jag har en liten dröm att starta ett eget litet företag i framtiden inriktat på problemlösning, trick och lösträning, samt kanske...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Har en häst ute på foder, fodervärden har nu sagt upp kontraktet och jag började leta efter nu fodervärd. Då blir hästen halt, visar sig...
Svar
17
· Visningar
3 143
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Halloj igen buke! Äger som några av er vet ett fd. travar sto som jag omskolar till ridhäst. Skaffade för cirkus: 2-3 månader sen en...
Svar
8
· Visningar
1 611
Senast: metspo
·
Hästmänniskan idag skulle det då vaccineras och raspas tänderna. Tid bokat till 12. Vet kom 15 min försent, men är ju rätt ok i fall. Men hon hade...
2
Svar
28
· Visningar
4 550
Senast: gammoster
·
M
Hästmänniskan hej ! Jag kommer få hem min häst den här månaden, min första egna :) Och jag undrar några saker! hur mycket betalar ni? vad...
2
Svar
22
· Visningar
3 411
Senast: H2SO4
·
Ekonomi & Juridik Under ett tag har jag och min familj suttit och kollat lite på att köpa en egen häst. Jag vet ungefär vad allting kostar, men det skulle...
Svar
13
· Visningar
2 069
Senast: Piquer
·
Hästmänniskan Det är fritt fram att flytta tråden om den ligger fel! Efter att ha sett ett antal ridskolor och även tagit lektioner vid två av dem...
Svar
18
· Visningar
3 352
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Jag undrar hur ni andra skulle hantera följande problem och om ni har några tips och råd. Är ganska nyinflyttad till en gård på...
Svar
11
· Visningar
3 775
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart den här tråden passar. Flytta den gärna om den hamnar fel.. Vad gör man i följande situation? Medryttare som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 983
Senast: Grazing
·
Ekonomi & Juridik Jag har en "vilande" enskild firma. Hyrde ut boxplatser tidigare men har lagt ner det. Nu har jag inte haft nån verksamhet på 2 år och...
Svar
4
· Visningar
1 449
Senast: Tussemaja
·
Hästmänniskan Hur ser ni ut? Ge mig tips på lättskött frisyr! Gärna foton!
2
Svar
36
· Visningar
8 930
Hästmänniskan Skrev teorin idag, klarade den. :) Nästa steg är uppkörningen. Kommer köra eget ekipage, tar troligen en lektion med bilskollärare, kan...
2
Svar
28
· Visningar
7 308
Senast: axel
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: amaasg
·
K
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Vi är två kompisar som funderar på att hyra ett stall och ta emot hästar för till och inridning. Men vi har inte så mycket kunskap...
Svar
12
· Visningar
2 403
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp