Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag vill gärna veta vad ni har för erfarenheter av flottörvattenkopp inne i hästarnas boxar. Jag har sett en flottörvattenkopp som...
Svar
1
· Visningar
1 363
Anläggning Snart börjar det vara dags för installning, eller i alla fall dags för att börja använda den nya lösdriften. Jag har slagit på stort den...
Svar
14
· Visningar
3 620
Senast: Luff
·
Ekonomi & Juridik Står i ett stall som en nära vän till mig har. Personen ifråga har dock inte vett att ta ut skälig hyra :D Har stått där i fyra år och...
Svar
1
· Visningar
1 463
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Har suktat lite efter denna :d och känner en viss rädsla för storleken :crazy: Hur har ni löst det när ni är i stall eller när ni...
2
Svar
21
· Visningar
2 151
Gnägg Snart fem månader gammal på kortet
Svar
0
· Visningar
101
Senast: et_flickan
·
Hästmänniskan i torsdags förra veckan så råkade min häst trampa mig ordentligt på foten, den blev såklart lagom röd/blå svullen med svart nagel osv...
Svar
14
· Visningar
7 571
Senast: palle
·
Ekonomi & Juridik Hej ni kloke ;)? (Vet ej om detta ligger i rätt forum :() Jag måste bara få lite hjälp av ngn mer kunnig.... Har jobbat som...
2
Svar
25
· Visningar
3 559
Senast: Tessanium
·
Gnägg jag och pinnen på hoppkurs för margareta bäckström! :)
Svar
0
· Visningar
125
Hästmänniskan Förlåt om tråden har hamnat fel! Har blivit erbjuden ett jobb på en mindre, svensk gård i Holland. Är 18 år, har mycket stor...
Svar
0
· Visningar
1 200
Senast: isafore
·
Hästmänniskan :idea: Skulle de vara något ni känner som ryttare/hästägare att ni skulle ha nytt av? (ber om ursäkt för långt, blev mer än jag trodde...
Svar
14
· Visningar
2 209
Senast: Nila
·
Anläggning Hej! Lite luddig rubrik kanske men jag ska försöka förklara vad jag vill komma fram till och ser gärna att ni kommer med tips/råd och...
Svar
9
· Visningar
2 189
Senast: Kookaburra
·
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: sona
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag är en glad 35årig kille som gillar hästar. Själv så har jag ingen riktig häst men däremot 185 hästar i min...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
16 112
Senast: *tove*
·
Hästmänniskan Finns det nån bra app man kan använda när man rider? använder mig idag av sporttrack, men den är inte riktigt anpassad för ridning (fast...
Svar
17
· Visningar
3 986
Senast: hag391
·
Ekonomi & Juridik Har nu surfat lite och hittade Hampaströ som visst har bästa egenskaperna av allt strö. Sen hittade jag även Hampaolja som visst skall...
Svar
10
· Visningar
2 440
Senast: Kookaburra
·
K
Ekonomi & Juridik Jag köpte en Welsh mountain hingst som 1åring från Wales. Jag hade kontakt med säljaren enbart via mail och jag har sparat alla mail...
Svar
5
· Visningar
1 821
Senast: Elinbeyla
·
Hästmänniskan Jag tog för ca fem år sedan upp ridningen efter 6 års uppehåll. Tidigare red jag på ridskola och hade olika medryttarhästar. Red väl...
2
Svar
26
· Visningar
3 445
Senast: gicageli
·
Hästmänniskan Som nyinflyttad i Sandhem med häst undrar man ju nu vilka ridhus som finns här omkring. Har eget stall hemma på gården och grannen har...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: *tove*
·
Anläggning Efter ett antal stalltrådar här är det bestämt, vi bygger nytt. Jag har gjort två olika ritningar har svårt att bestämma mig om det är...
2
Svar
31
· Visningar
5 309
Senast: p_c
·
Hästmänniskan Vi är i hästköpartagen och som vanligt är det svårt. Förut vimlade det av intressanta objekt och nu, när det väl är dags att börja...
2
Svar
27
· Visningar
3 978
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hur akut är det med verkning?
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp