Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag funderar och funderar, känner att jag behöver lite input. Här kommer mina förutsättningar: Jag har idag en åring som blir D-ponny...
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: Popcorn
·
Anläggning någon som vet om det är möjligt att bygga om ett litet hus till ett stall? någon som gjort det? vi ska titta på ett hus men det finns...
Svar
14
· Visningar
5 625
Senast: Buck
·
Svar
0
· Visningar
126
Senast: raggarn
·
Ekonomi & Juridik Jag ska räkna på ett arbete och funderar på hur jag ska göra. Jag har enskild firma och kommer att behöva ta hjälp för att lösa den...
Svar
12
· Visningar
1 631
Senast: pastejja
·
Anläggning På grund av hemsk mycket regn under de senaste månaderna har det blivit mycket lerig i hage, särskilt runt lighallen och på sträckan...
2
Svar
20
· Visningar
16 575
Senast: alexvb
·
Hästmänniskan Lite frågor till er som är hovslagare: Hur ser dina arbetstider ut? Hur många hästar skor samt verkar du på en arbetsdag? Om en...
Svar
0
· Visningar
1 069
Anläggning Har folk bra förslag på produkter/ material att slippa vara ett lermonster nu i mildvintrarnas tid.. Budget varianten gummistövlar...
2
Svar
30
· Visningar
3 744
Senast: syrran
·
Ekonomi & Juridik Visste inte riktigt var tråden skulle ligga, men jag behöver hjälp. Jag har haft min häst utlånad på foder i ca ett halvår. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 916
Anläggning Stallägaren och jag diskuterade vår vinterhage idag. Den är aldrig gjord något med och det är ganska mycket ogräs i den och det vill...
2
Svar
20
· Visningar
4 938
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Frågan riktar sig i första hand till er som antingen har era hästar installade hos någon annan, eller ni som har eget stall med inhyrda...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 451
Senast: Vingbruten
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag är mamma till en hästtokig 12-åring, som ridit i 6-7 år på ridskola. Hon rider för närvarande 2 ggr per vecka på...
2
Svar
39
· Visningar
6 769
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Bakgrund: Jag bestämde mig förra våren för att sluta med häst,men då jag inte visste om jag skulle ångra mig så sålde jag inte hästen...
Svar
2
· Visningar
1 702
Senast: Masse
·
Anläggning Jag passerar varje dag till jobbet ett ställe som har 4st hästar,3 ponny + 1 stor häst. Dom har en rätt liten hage på typ strax under 1...
Svar
3
· Visningar
1 288
Senast: shampiz
·
Hästmänniskan Hej! Ni får väl flytta om den ligger fel, men jag har frågor om var man får rida. 1. Inte långt från mitt stall ligger en stooor äng...
2
Svar
24
· Visningar
4 077
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Jag har skapat ett hemligt nick men är medlem här sen länge, jag vill vara anonym då jag tycker detta är lite jobbigt att skriva om. Om...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
13 269
Senast: axel
·
Hästmänniskan Jag är en tjej på 16 år som funderar på att löpa min första stora häst. Det råkar vara så att jag är väldigt intresserad av att skaffa...
Svar
12
· Visningar
1 941
Senast: fjordtokan
·
Gnägg På sommarbetet 2012
Svar
0
· Visningar
238
Senast: _Amazing_
·
Ekonomi & Juridik Det har ju varit en hel del regn det senaste halvåret och det märks verkligen i markerna. Min lösdrift /uteboxar som står direkt på...
Svar
9
· Visningar
1 815
Senast: Yrja
·
Anläggning En bekant till oss hyr in sig i ett stall som är avsett för hästar i ponnystorlek. Takhöjden i stallet är 2.20 m. Hon själv har ponnys...
2
Svar
37
· Visningar
4 710
Senast: Rufss
·
Anläggning Hur ska jag räkna ut hektaren på denna bit? Sidorna är 300m*350m*350m, jag upskattar arealen till 4-4,5 hk men behöver veta mer...
2
Svar
25
· Visningar
19 427
Senast: tinissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp