Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Alltså, jag blir så trött. Såg på Plus nu om hästar som säljs sjuka och som inte håller för ridning. Föredetta landslagsryttare är hon...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
44 971
Senast: Lobelia
·
Anläggning Hej! Vet någon vad det ungifär kostar att anlägga en 800 m rundbana?:)
Svar
9
· Visningar
4 658
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Nån som gått en sån? I såfall var? Såg att åtminstone ett naturbruksgymnasium har en distansutbildning till hästskötare. Nån som läst på...
Svar
4
· Visningar
1 171
Senast: lizan
·
Anläggning Sitter med i klubbens ungdomssektion och när ridskolan flyttar till en ny anläggning i höst så kommer US få ett eget uppehållsrum...
Svar
8
· Visningar
1 630
Anläggning Hej. Någon som har erfarenhet av La Buvettes elvattenkopp Caldolac? Har nu haft denna installerad en vinter och är riktigt besviken...
Svar
4
· Visningar
1 842
Senast: Mary91
·
Ekonomi & Juridik Hej jag undra om det är billigare att ha två hästar i mitt eget stall. Den ena kommer min kompis föräldrar betala isåfall då det är...
2
Svar
34
· Visningar
5 026
Senast: nejlica
·
Svar
0
· Visningar
114
Hästmänniskan Är det någonting värt att satsa på? Vad kostar utbildningen, vad igår i kursen och hur länge pågår den? Vad får en sadelmakare ut i...
Svar
2
· Visningar
1 484
Senast: Liten
·
Ekonomi & Juridik En kompis letar ponny och har hittat några hon varit intresserad av. Säljarna har vatit med på noterna ända tills veterinärbesikning...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 627
Senast: bigganl
·
Anläggning Vi har ett par uteboxar med slagdörrar och har på dem vanliga boxlås. Nu när det har snöat och varit fuktigt så fungerar dessa lås inte...
Svar
4
· Visningar
1 864
Senast: Pegasus63
·
Ekonomi & Juridik Ja jag vet att det finns andra trådar men där finns inte svar på den fråga jag vill veta. Hur kommer det att se ut? Vad får min...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
28 828
Senast: Estivuz
·
Ekonomi & Juridik Jag har min häst inhyrd på en ridskola med privatplatser. Nu ska Länsstyrelsen besiktiga stallet på fredag och vi har uppmanats lämna in...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
20 143
Senast: Trix
·
Ekonomi & Juridik Hej När man köper en häst från en förmedlare, (dom äger ju inte hästen som säljs utan är ju privatägd) är det då konsumentlagen eller...
Svar
1
· Visningar
941
Anläggning Hej! Jag behöver tips och råd från er som känner att ni har koll på ämnet. :) Om man vill hyra sig ett "gammalt stall" som står...
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan För att göra en lång historia kort: När jag är hästlös har jag världens abstinens. När jag har hästar har jag ingen lust att åka till...
Svar
16
· Visningar
4 214
Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp med mina rättigheter å skyldigheter, hoppas någon vet mer än jag och orkar hjälpa... Sålde mitt fd. tävlingssto...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 440
Senast: IzeUnicorn
·
Anläggning Räcker det att stallägaren har ett tillstånd? Gäller nio hästar, stallägaren kommer inte att ha någon egen, utan kollektivet sköter...
Svar
13
· Visningar
1 884
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Jag och Posh på våran senaste privatlektion, den 9:e mars.
Svar
0
· Visningar
202
Ekonomi & Juridik Alla ni som upptäckt denna billiga form av försäkring, förbered er i tid inför er huvudförfallodag. Nu är det slut på denna försäkring...
Svar
10
· Visningar
2 443
Senast: Summerwind
·
Hästmänniskan Har verkligen beslutsångest. Har just nu en häst på foder, jag trivs helt ok med hästen, men vissa saker hos hästen tycker jag är lite...
Svar
7
· Visningar
1 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp