Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hur gammal är den äldsta häst ni köpt eller skulle tänka er att köpa, och vad skulle ni ha den till? Ganska sällan man ser hästar...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 616
Senast: Sandan
·
Anläggning Hej! Jag skulle vara otroligt tacksam om det finns någon som har tips på hur man gör en så enkel och billig, men ändå duglig...
Svar
2
· Visningar
9 807
Senast: Cornelia
·
Hästmänniskan Hejhej! Min mamma (36 år.) har nu bestämt sig för att köpa häst! Hon har haft erfarenhet av hästar i 29 år, så det är inte det att hon...
Svar
18
· Visningar
3 220
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Någon som nyligen köpt häst i Danmark? Jag har hittat min drömhäst, men när jag pratar med ägaren säger hon att man ha: Intyg...
Svar
6
· Visningar
1 916
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hejsan jag är 15 år och ska skaffa min första häst, en stor häst. Folk har sagt till mig att jag ska köpa en häst som är 7-8 år, jag...
Svar
19
· Visningar
4 063
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken säger, är det någon här som jobbar i Xenophon? Vad tycker ni om programmet, för- och nackdelar? Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: LECH
·
Ekonomi & Juridik Har fått för mig att man får lov att ha inackorderingar utan att "momsa" om det är upp till ex antal hästar, stämmer verkligen detta...
Svar
14
· Visningar
2 475
Hästmänniskan började 9:an precis och har börjat titta på gymnasium. vill gå rid elr naturbruk inriktning häst. Har bla tittat på srg Kungsbacka. nån...
Svar
2
· Visningar
1 707
Anläggning Någon här som har satt upp Sesame the Drop till sina hästar? Fungerar det bra? Jag har läst i andra trådar här att några har...
Svar
2
· Visningar
2 088
Senast: Targa
·
Ekonomi & Juridik Ja, som rubriken lyder, jag är helt enkelt nyfiken på vad andra som jobbar som ridskolechefer har i lön? Skriv gärna utbildning, lön...
Svar
0
· Visningar
2 181
Senast: Lemeie
·
Anläggning Halloj! Vi håller på och gör om vår kära ladugård till stall, men har ett problem. Stolpar. Vi ska eventuellt ta ut någon som kan...
Svar
14
· Visningar
5 528
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Till helgen ska en väldigt nära vän få låna min bil och mig som chafför för att åka och hämta hem sin nya häst 30 mil bort. Jag funderar...
Svar
17
· Visningar
3 358
Senast: Ottilia
·
Hästmänniskan Jag har en lösdrift och ska så småningom bygga stall. Lösdriften har plats för 6 hästar men jag har bara fyra så jag skulle kunna...
Svar
9
· Visningar
1 755
Senast: morgaine
·
Ekonomi & Juridik Vad kan vara rimligt att betala för en boxplats på en gård som ligger beläget nära en motorvägspåfart, ca 10 minuters körning från...
Svar
0
· Visningar
862
Anläggning Ska bygga paddock :-D Underlaget har blivit hårt dränerat i ca 1,5 meters djup då området tidigare varit vattnesjukt och mjukt. Nu är...
Svar
3
· Visningar
1 986
Senast: diabla
·
Ekonomi & Juridik Det har ju i många trådar uppstått frågor angående VEM som ska förvara hästpasset, och igår fick jag visst svaret.... Passet ska...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
14 770
Senast: ch791022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp