Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ett mirakel har skett! Tack vare en massa trix och fix och bönande och tiggande har jag lyckats få ihop alla mina skulder i ett lån som...
Svar
12
· Visningar
2 487
Anläggning Jag har en mindre ridbana (20x40) med någon sorts grus/sand som underlag. Ingen avancerat men duger gott och väl för lite markarbete...
Svar
2
· Visningar
2 088
  • Låst
Hästmänniskan Hur många olika finns det? Någon som kan ordningen på det hela? Jag är tydligen Hoppare just nu, men alldeles nyss var jag Gångare :D
Svar
1
· Visningar
941
Senast: Riley
·
Hästmänniskan Om ett tag är snart betet slut, givetvis beroende på var i Sverige man bor. Det innebär också att det tyvärr kommer att finnas mer än...
Svar
13
· Visningar
2 775
Senast: Lobelia
·
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Martenix
·
Hästmänniskan Ni som precis som mig gått från att ha egen häst till att börja rida på ridskola, vad tycker ni är det bästa respektive sämsta med...
2
Svar
38
· Visningar
5 868
Senast: Squie
·
Anläggning H.ej! Nu är snart elkabel nergrävd runt ridbanan och jag måste bestämma vilken typ av lampa det ska sitta i stolparna. Ridbanan är ca...
Svar
4
· Visningar
1 828
Senast: true_blue
·
Gnägg Jag och min fina har kommit en bit på vägen! (Ignorera mina ben.. )
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Itzyditzy
·
Hästmänniskan Hur klarar hästmänniskor av att sälja sina hästar? Många vänner som tävlar byter hästar som trosor nästan, de tävlar dem och när de inte...
Svar
5
· Visningar
1 986
Ekonomi & Juridik Jag har en skogsbruksfastighet som tidigare fungerat som lantbruksfastighet (vet dock inte riktigt den egentliga benämningen). Jag har 3...
Svar
7
· Visningar
2 285
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Ardenner f -97
Svar
0
· Visningar
159
Senast: _L_
·
Ekonomi & Juridik Hur länge tror ni den "döda hästmarknaden" fortsätter? För som det är nu säljs fina hästar för såå lite pengar O_o Kan bli ett stort...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
12 300
Senast: fio
·
Anläggning Är det någon här som har? Erfarenheter? Är det värt de extra tusenlapparna? Kommer larmen som de ska, larmar det hela tiden eller...
Svar
3
· Visningar
1 355
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag har ett sto och är intresserad av att köpa en nsv hingst som ska kastreras innan jag tar hem honom. Han är 5 år. Har en vän som...
Svar
17
· Visningar
2 047
Senast: Digbil
·
Anläggning Vad betalar ni för grovfodret om ni har det inbakat i hyran och har ni då fri tillgång eller om ni har begränsat hur mycket ingår? Skriv...
2
Svar
20
· Visningar
2 427
Senast: grodan21
·
Ekonomi & Juridik Då har ägaren till foderhästen bestämt sig för att sälja Hästen, precis, Hästen med stort H. Den som är min själsfrände och mitt liv...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 518
Senast: lulski
·
Gnägg ja, hur känner hästen igen en? är det rösten, utseendet, utstrålningen? har funderat över detta ett tag haha, vad tror ni? :)
Svar
11
· Visningar
2 730
Anläggning Har precis fått upp mina uteboxar och har börjat fundera på hur jag ska slippa hacka is varje dag. I hagen har de thermobar och i det...
Svar
9
· Visningar
2 532
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vill ha tips på hästfaktabok för barn! Finns det någon med lite mer "naturlig" inriktning? Någon som tar upp hur viktigt det är med...
Svar
0
· Visningar
925
Senast: cello
·
Anläggning Hur mycket tycker ni det är värt att betala per månad för en box på 17,5 kvm i ett nyrenoverat stall med sju boxar, frysfria...
2
Svar
37
· Visningar
4 227
Senast: Presto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Ramla av varje uteritt?!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp