Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Tänkte bara tipsa om att man kan få ett aviseringssms från eon när de ska ut och helikopterkolla trasiga ledningar, om någon nu missat...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: sten
·
Hästmänniskan Jag har på sistone upptäckt att jag har blivit rädd för stora hästar!! Har ridit i hela mitt liv och har, som de flesta, haft olika...
Svar
18
· Visningar
3 036
Senast: Gimlan
·
Gnägg En bild på mig galopperandes i snön med bästa vännens fjording Lovis.
Svar
0
· Visningar
120
Senast: SaraO92
·
Gnägg Cimba visar lite arabhals ;)
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Ozen
·
Ekonomi & Juridik Hejsan Har lite funderingar angående brytande av fodervärdsavtal. Jag har min ponny utlånad på foder sedan 5/10-13, och kontraktet...
Svar
5
· Visningar
2 883
Hästmänniskan Hej. Jag har sökt in till hippolog programmet på Strömsholm och har gått vidare till antagningsprovet, jätte kul tycker jag :) Är...
Svar
5
· Visningar
2 065
Hästmänniskan Hästmänniskor är ute i ur och skur för att ta hand om sina fina fyrbenta, men det är sällan man faktiskt får berätta hur duktig man är...
2
Svar
30
· Visningar
3 892
Senast: MattiZ
·
Anläggning Mitt lilla stall har 3 boxar och är byggt som häststall någon gång på 80-talet. Det ligger väldigt öppet vid havet och det blåser ofta...
Svar
2
· Visningar
1 203
Senast: Lindsen
·
Hästmänniskan Hej Har precis köpt min första egna ponny ! När jag hämtade hem honom från tidigare ägaren skrev vi köpekontrakt och jag fick...
2
Svar
23
· Visningar
7 317
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Hej där, Nu har jag sökt runt på forumet och läst lite olika trådar för att hitta något svar. Hittar dock inget. Det började med...
Svar
8
· Visningar
1 671
Ekonomi & Juridik Nog hög halt mögel i både havre och torrhö, så pass att två hästar akut sjuka. En slutade på djursjukhuset och den andra behandlades...
Svar
10
· Visningar
2 189
Senast: CK
·
Hästmänniskan Hej! Vi ska bygga eget stall till våren med plats för två hästar (en häst och en ponny). Eftersom vi bara ska ha två hästar finns inga...
2
Svar
35
· Visningar
5 195
Senast: bake
·
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Jannice
·
Ekonomi & Juridik Är nyfiken på vad folk betalar i försäkring för sina hästar och om ni sänker tex uppskattat livvärde på hästen för att få ner premien...
2
Svar
37
· Visningar
4 044
Ekonomi & Juridik Nu behöver jag hjälp av er bukare litegrann.. Jag har sagt upp min stallplats nu och kan inte alls minnas att stallägaren sagt någon...
Svar
10
· Visningar
2 304
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Har det senaste året noterat att nästan varje vecka läser jag om hästar inblandade i bilolyckor och då handlar det främst om hästar som...
2
Svar
35
· Visningar
3 827
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan En tråd för att skriva av mig, eller få goda råd... Vad gör man när knoppen vill mer än kroppen? Jag vet sedan länge att mitt...
2
Svar
22
· Visningar
3 355
Senast: skogaliten
·
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Alizarin
·
Hästmänniskan Jag måste bara dela med mig för jag är så himla glad! :D Idag har jag ridit min häst för första gången på flera veckor! Bara en kort...
Svar
15
· Visningar
1 845
Senast: Brille
·
Hästmänniskan Jag läste precis en artikel som var länkad här i från buke om en tjej som brutit ryggen på två ställen. Läste vidare i artikeln och såg...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 612
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp