Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag skriver något om hållbar utveckling i stallet och jag undrade vad som är miljövanligast att använda i boxarna? Är det halm, spån...
Svar
12
· Visningar
1 948
Ekonomi & Juridik Jag sitter i planerna att starta en second hand butik för hästprylar. Har tänkt ha alla inriktningar.. dvs. rid, trav, western, voltige...
Svar
5
· Visningar
1 239
Ekonomi & Juridik Chipmärkte några travarföl i höstas och hästägaren hade ju inte läst pappren från avelsföreningen och därför inte fattat att det var hon...
Svar
18
· Visningar
3 009
Senast: Niela
·
Anläggning Ska bygga lösdrift för två hästar och klurar på bra lösningar gällande sjukbox. På gården finns befintlig ladugård som i framtiden ska...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 488
Senast: kardemumma
·
Ekonomi & Juridik Jag har en stallgäst som sagt upp sina stallplatser. Hen har flyttat sina hästar från gården. Hen betalar inte sin stallhyra för sista...
Svar
19
· Visningar
4 011
Senast: Liten
·
Anläggning Hej! Jag behöver hjälp innan jag kastar ut datorn!!! kan nån rita upp mitt stall i google sketchup? Jag kan inte engelska och jag får...
Svar
2
· Visningar
1 080
Senast: Casper
·
Ekonomi & Juridik Hej! Nu vet jag inte alls om jag lägger tråden rätt? Har en fråga kring försäljning av föl, gällande kontraktsdelen. Man brukar ju i...
Svar
2
· Visningar
929
Hästmänniskan Hade en diskussion häromdagen ang huruvida det är synd om eller inte synd om en häst som man beslutar sig för att avliva. Jag är av...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 877
Senast: Miss Sixty
·
Gnägg Jag håller på att googla sönder kentaur/centaur-bilder:nailbiting:. Såg för några år sedan i någon av alla kända hästtidningar en...
Svar
9
· Visningar
1 842
Senast: Cita
·
Anläggning Hej på er! Det verkar ju som en hel del här har byggt om gamla kostall till häststall. Vi håller på att renovera gården hemma nu. Till...
2
Svar
20
· Visningar
2 556
Senast: Blomskan
·
Ekonomi & Juridik Om ni fundera på att sälja eran häst men ni var i valet och kvalet kring det men ni har inte satt ut någon annons utan bara pratat lite...
2
Svar
32
· Visningar
4 115
Senast: Zoya
·
Gnägg Jag och hästen ska spendera våren och sommaren utanför Grebbestad och undrar ni vilka av er bukare som hör hemma här? :) Jag hoppas...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Någon som vet hur det är att ha gris i stallet? Hyr stallplats hos grannarna och nu frågar de om de kan ha grisar i en tom box.....och...
2
Svar
25
· Visningar
5 235
Senast: AVB
·
Ekonomi & Juridik Någon som har bankgiro och använder det ofta ? Jag skickar mycket brevpostförskott men det tar så himla lång tid innan pengarna kommer...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: PostenAB
·
Ekonomi & Juridik Skulle ni ta bort försäkringen på er häst om den var gammal (29år)?
2
Svar
33
· Visningar
4 596
Senast: sandrafors
·
S
Hästmänniskan Hej, vi är på gång att bygga stall och kollar lite olika alternativ. Helst vill vi ha ett uppmurat putsat stall och har sett att Finja...
Svar
14
· Visningar
9 595
Senast: oki
·
Anläggning Hej! Vill ha tips på vad jag skall använda för slags måla för att måla om i ett kallstall. Kan bli någon eller max några grader minus...
Svar
8
· Visningar
4 512
Ekonomi & Juridik Hejsan ! Jag hoppas kunna få lite hjälp här nu ! Jag har lånat ut min häst på foder för senare köp. Snart så går foderkontraktet ut...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: nullo-modo
·
Ekonomi & Juridik Vad har ni för logga till ert västinriktade företag? Vad för typ av varor/tjänster förmedlar du/ni?
Svar
0
· Visningar
669
Ekonomi & Juridik Jag har ett sto född-99 av en relativt oattraktiv ras, hon har fått några föl som är helt okej men för mig är hon inte intressant i...
2
Svar
39
· Visningar
6 997
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp