Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Körskolan hos oss tar 1500 kronor för en körlektion (60 min) och lån av släp inför utökad B-uppkörningen och 600 kronor om man enbart...
2
Svar
20
· Visningar
5 554
Senast: chap13
·
Anläggning Hej! Vad är felet när det enda som händer när jag ansluter aggregatet till batteriet är att det piper en gång samtidigt som alla lampor...
Svar
6
· Visningar
911
Gnägg Ta och berätta varför ni tycker att era hästar är fantastiska! Så många trådar här handlar om problem där man försöker hitta lösningar...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Var och provade ut ett par joggingskor idag. Jag pronerar väldigt mycket och jag har medfödd defekt i knäna- medfödd artros kan man...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 596
Senast: Dressyren
·
Hästmänniskan Jag har världens finaste häst. Men jag har inte den tiden jag vill ha! Jag börjar fundera på fodervärd,men jag vet inte... Jag jobbar...
Svar
3
· Visningar
813
Hästmänniskan Hej! Jag har en ponny med en lite speciell färg. Jag vet dock inte vad den heter.. I passet står det att han är bork. Men dom tog ju...
Svar
9
· Visningar
4 498
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag har en (lång men smal) tioåring och en treåring som båda älskar att vara med mig i stallet. Då min häst är konvalescent med oviss...
Svar
13
· Visningar
1 163
Senast: svea
·
Gnägg <Hej! Nån som vet var man kan köpa filmen "Rörelser utan gränser"? Har sökt lite men hittar den inte någonstans!:(
Svar
0
· Visningar
500
Hästmänniskan Hej! Jag hoppas jag är i rätt tråd! Jag är jätte sugen på att låna en häst över sommaren men jag har lite frågor som ni kanske kan...
Svar
6
· Visningar
2 022
Senast: DeDen
·
Hästmänniskan Hej! Då min kille fått jobb i Vänersborg till hösten blir det troligtvis så ( om han trivs ) att jag och hästen följer efter. Hur ser...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Kithara
·
Hästmänniskan Jag går i tankar till mitt allra första hästköp. Vad behöver jag förbereda? Vad ska jag köpa?
Svar
6
· Visningar
982
Gnägg Är helt enkelt lite nyfiken på om det är någon mer som ska till antingen norrköping horse show eller norrköping international horse...
Svar
6
· Visningar
701
  • Låst
Hästmänniskan Någon sjuk idiotjävel gick in i en park i Jönköping och slog ihjäl ett 1 vecka gammalt shettisföl med påkar. Eller, fölet visade...
Svar
5
· Visningar
1 873
Hästmänniskan Vad gäller med b körkort utfärdat före 1996. Gäller det bara bilen eller med släp. (B-behörighet som har förvärvats före den 1 juli 1996...
Svar
2
· Visningar
3 217
Hästmänniskan Jag är på jakt efter en medryttarhäst, och har svarat på en annons med en häst som verkar passa mig. Dock har denna häst varit ute på...
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: Balahé
·
Gnägg Nu känner jag att det är en så otroligt markant förändring och är nyfiken på era erfarenheter kring detta! För 3 veckor sedan åkte jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 341
Hästmänniskan Jag hyr en boxplats med tillhörande hage. För drygt en vecka sedan valde jag att skicka hästen på lite "semester" och idag när jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 814
Senast: Sockerbit
·
Gnägg Jag vet inte om det här är rätt ställe för den här tråden, men jag chansar. Tänk er in i följande situation: Du har ett ungsto som...
Svar
4
· Visningar
918
Ekonomi & Juridik Jag är inte helt hundra på om den här tråden hör hemma här, ber om ursäkt om den hamna fel. För att göra en lång historia kort så har...
2
Svar
35
· Visningar
4 187
Hästmänniskan Har en sto på 4 år som är nyss mycket försiktigt in riden. Skrittat mest i skogen. Pass på ca 3o min. Har sen fyra månader tillbaka...
Svar
10
· Visningar
1 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp