Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hej! Som halvblodstjejen som plötsligt blev kär i ett fullblod har jag intresserat mig ganska mycket för skillnaderna mellan halvblod...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 748
Senast: rubytoo
·
Anläggning Någon som vill hjälpa med lite input? Vi har en gård med sammanlagt 7ha mark, 2 av dem ligger i anslutning till huset och resten en bit...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: LillaMy84
·
Hästmänniskan Är det någon mer än mig här inne som har sökt till Vretas YH-utbildning i år? :)
Svar
14
· Visningar
2 518
Senast: Got2Be
·
Anläggning Är det någon som har erfarenhet av att montera vindskydd från Myrby? Vi har allt på plats och ska imorgon på med takplåten. Takplåten...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Emiro
·
Hästmänniskan Detta är den nya kompletta stalltråden, här får ni berätta och lägga in bilder på era stall och hästgårdar. Både stallbilder såväl in...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
210 932
Senast: Catrool
·
Gnägg Ville dela med mig av ett par roliga kommentarer jag hörde på en dressyrtävling idag. Personen som yttrade dem var gissningsvis...
2
Svar
23
· Visningar
3 777
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Om en ponny är 5 år och 128 cm kan man då räkna med att den förblir b ponny? Hur länge växer en häst?
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: fridaxi
·
Hästmänniskan - Visste inte vart jag skulle lägga tråden, moderator får gärna flytta - Nu är det visserligen inte aktuellt för mig att skaffa häst...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: abc
·
Anläggning Var har ni ert stängselaggregat? Utomhus? Vad har ni satt upp det på? Någon som har tips om en billig metallåda som kan fungera?
Svar
9
· Visningar
905
Senast: zingoo
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt för ett långt och lite rörigt inlägg, men det återspeglar väl rätt bra hur mina tankar går just nu. Min häst verkar nu...
2
Svar
31
· Visningar
3 931
Senast: yennork
·
Hästmänniskan Det är lag på att alla hästar ska vara registrerade och inneha hästpass. Hur vanligt är det att det faktiskt efterföljs? Jag vet några...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Verlin
·
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Jossan_92
·
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Jossan_92
·
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Jossan_92
·
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Jossan_92
·
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Jossan_92
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Jossan_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp