Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Jag har en gammal ridbana där jag grävt bort översta lagret. Vad är lämpligt att lägga för underlag som toppskickt? Materialet bör ha...
Svar
2
· Visningar
579
Senast: esther
·
Hästmänniskan Kommentera gärna, skriver mestadels av frustration... Jag har letat ny häst ett tag och kommit så långt att jag besiktat några stycken...
Svar
12
· Visningar
1 908
Senast: tara
·
Hästmänniskan Det har fungerat bra hitills. Maken har tagit barnen när jag har åkt till stallet och har han jobbat så har barnen följt med och borstat...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 955
Senast: Amelia
·
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
241
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Miedo
·
Gnägg Hej! Har en liten fråga som jag hoppas någon av er här inne har lite mer kunskap i än jag själv. Är nämligen så att jag undrar om man...
Svar
3
· Visningar
725
Ekonomi & Juridik Tittat lite på hästförsäkringar (fascinerande nog skulle hästen ifråga kosta 330 vs kattens 224, båda i Agria) och jag funderar på det...
2
Svar
27
· Visningar
1 559
Senast: Novalisa
·
Ekonomi & Juridik Ponnyn har ett eget sparkonto och jag tycker det är viktigt att ha en buffert separat för hästen. Men hur tänker ni andra? Har ni...
2
Svar
31
· Visningar
2 696
Senast: Efwa
·
Ekonomi & Juridik Om man nu trots allt vill köpa en häst som visar sig ha eksem, hur mycket tycker ni det ska synas på priset? Säg att hästen är värd...
Svar
12
· Visningar
1 081
Senast: Mitrolle
·
Gnägg Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?
Svar
4
· Visningar
495
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp