Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Trav Hittade en hemsida om ett "stuteri" eller vad de var för nått som hade en hingst som hetter Bundle of Muscle till betäckning.. Han var...
2
Svar
28
· Visningar
3 750
Senast: dream07
·
Fälttävlan Nu drar Team Chasingen igång i Stockholm :) Första träningen på lördag på Stora skuggan. Är det fler som vill vara med? En Team...
Svar
7
· Visningar
1 870
Fälttävlan Vad behövs för "kval" eller liknande för att få starta i debutantklass nu för tiden? För visst är hoppkvalen bort tagna? Tack för...
Svar
3
· Visningar
1 161
Senast: Estivuz
·
Dressyr Får man ha gelseat i sadeln på mindre CR på klubbnivå? Min tränare trodde det men på stallbacken står det att man får inte ha något...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Andorra
·
Trav Någon som tror något om honom?
Svar
19
· Visningar
2 485
Senast: Cambrie
·
Tävling Hur är det med strykningar? I proppen står det Är det bara om man inte dyker upp alls utan att meddela som man får straffavgift på 150...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: Nominous
·
A
Fälttävlan Hej! Som rubriken säger så har jag stött på problem med smalhinderna på min annars modiga och hoppglada lilleman. Så nu är jag...
Svar
3
· Visningar
1 307
·
K
Tävling Jag har tänkt att börja tävla dressyr med min häst som jag haft i 1,5 år. Funderar lite på vad jag behöver fixa innan. Licens måste...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Deimion
·
Distans Är det någon som kommit fram till hur det var med kylningen av ben ännu? Får man tex smeta på kyllera innan hemfärd?
Svar
3
· Visningar
1 555
Senast: trofé
·
Islandshäst Hej isfolket! Jag undrar lite över sleipner sadeln och eftersom jag inte hittar nån info på nätet så frågar jag här! Är det en...
Svar
6
· Visningar
2 600
Körning Jag leker då och då med tanken att det hade varit kul att köra in mitt halvblodssto (6 år), som är av det coolare slaget. (Om jag sen...
Svar
11
· Visningar
2 416
Senast: Vimsan
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 242
Senast: Emelei
·
M
Hoppning Hej! Jag har ett fullblod's valack som är 11år, han är inte hoppad speciellt mycket men kanske 60cm. Han är lite ca 153cm, och jag...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: eerijka
·
Dressyr Skall på tävling på lördag, första på ett år så gissa om jag är närvös Men har problem med manen...Hästen är finsk häst (kallblod)...
Svar
16
· Visningar
2 663
Senast: kryddelydd
·
Islandshäst Det handlar om en valack som är danskreggad, unghäst. I framtiden vill jag kunna tävla honom i sverige, både jag och hästen bor i...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: Ranger
·
A
Tävling Sitter och kikar i tdb och tänker anmäla till en tävling. Men så undrar jag över vad det kostar egentligen!? Det står t.ex 80.0 sen...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Speedway
·
Fälttävlan Ja, ni ser ju rubriken. Min är den från SvRF. Men den är några år nu och den är knölig och väldigt oföljsam. Det har den alltid varit...
Svar
0
· Visningar
1 176
Senast: Bellapops
·
Körning ...kommit igång. Har kört två dagar nu och han är jätteduktig. Pigg på att få dra vagn igen efter att ha stått hela vintern. Ja jag...
Svar
15
· Visningar
1 836
Senast: majapia
·
Tävling Var på stor tävling i helgen och blev vittne till mycket dåligt uppförande av en ponnymamma ,varpå en av de andra vittnena faktiskt...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: LucyShow
·
Hoppning Jag har långa överben (heter det så?) lårben! Nuvarande sadeln, en Jeremy Rudge, ligger superbra på hästen men passar mig mindre bra...
2
Svar
25
· Visningar
8 819
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar