Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Western Läste på TPHs hemsida att det skall hållas en Reiningtävling i Europa med 150.000 euro i prispengar. Är det bra eller dåligt att...
Svar
3
· Visningar
1 302
Senast: __sandra__
·
Western Vad är det? Jag har ridit western så smått då och då, och när jag tävlat har det varit mest trail, men nu var det ett tag sedan och jag...
Svar
8
· Visningar
1 870
Senast: lizan
·
Western Hallå! Som ni ser av denna bild http://www.cantara.nu/sadel.jpg så har hästen en för lång westernsadel. Iaf anser jag det då skirten går...
Svar
7
· Visningar
1 713
Senast: Scorpan
·
Western Jag är en distansryttare som har ett rätt stort problem. Min häst sparkar sig själv, jag anv. skydd men de räcker inte till. Tänkte om...
Svar
3
· Visningar
1 391
Senast: Miss_Trouble
·
B
Western Hej alla, min nya hemsida ligger ute nu där vi fortsätter med nyhetsrapportering inom westernvärlden på samma sätt som tidigare med...
Svar
0
· Visningar
1 235
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Western Vart ska western sadeln ligga? Långt bak/fram? :confused:
Svar
1
· Visningar
1 240
Senast: anders
·
T
Western Här har jag aldrig varit, spännande :cool: ! Till saken: Jag har en treåring till salu, han är inriden nu i sommras. Jag har en...
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: Thindra
·
Western Finns det mässingsutsmyckningar till träns att få tag på? Har sökt men hittar bara silver... :cry:
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: Lenita
·
S
Western jag lägger ut en annan länk som går under Reklam!! det är våran hemsida..Vad tycker ni om den???skriv och berätta.Och gå gärna in på...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: twinstar
·
L
Western Hur va de.... Ska de gälla nästa år????? Kommer inte ihåg...... Vimsiga jag...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Miss_Trouble
·
S
Western pollen gör fina övergångar från skritt till trav och vise versa..men från trav till galopp har jag svårt att få till det..han nästan...
Svar
9
· Visningar
1 821
Senast: Lenita
·
S
Western Jag undra man får sätta ut reklam på denna sida??? Det gäller våran western hemsida.. :confused:
Svar
3
· Visningar
1 262
·
B
Western Hejsan.. Undrar bara om det är någon där ute som har tagit kort på andra saker under Hjo ko. Det skulle vara kul att få tag i lite kort...
Svar
1
· Visningar
1 341
Senast: Mike
·
R
Western Jaha, nu var detta sm slut... Va tyckte ni om det??? Själv tyckte ja det va ganska bra, förutom att det verka va lite krångel med...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 848
Senast: bebbe529
·
Western .. och behöver svar på lite frågor! Det är mer än ett år sedan jag gjorde min första start i en westerntävling och om några veckor är...
2
Svar
21
· Visningar
2 569
Senast: Camilla_H
·
M
Western Har ni sett infon om ungdomsträffen som SQHA anordnar på Okna i Oktober? kolla in www.sqha.com och klicka på ungdom. Det är öppet för...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: NightOwl
·
P
Western Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...
Svar
7
· Visningar
1 552
Senast: Mimmi22
·
B
Western Hej alla glada människor. Proppen till HJWRs KM ligger ute nu på Hjo kos hemsida. Hoppas att många kommer.
Svar
4
· Visningar
1 328
Senast: jollebus
·
S
Western Såg att resultet från Grevagården dykt upp: http://www.weststar.nu
Svar
0
· Visningar
1 252
·
N
Western Vilka ska dit???? Jag o ett gäng till ska förhoppningsvis dra ner! =)=)=)=) Ska bli kul att få se högklassig ridning =)=)=)=) :D :D...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: monke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka