Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Har pratat om i HJWR att vi ska ha fest där alla klubbar i distriktet skall bli inbjudna. Med lite jippo och ståhej utan häst. Är det...
Svar
1
· Visningar
1 069
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western WRCS hade provskrivning idag och vi förundrades över de skumma frågorna. Är det verkligen olika poängavdrag som man ska kunna? Är det...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: bonefish
·
Western vad har ni på er när ni tävlar?
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: TIGERHEART
·
Western Vilka ska dit/tävla..?? ;)
Svar
10
· Visningar
1 334
W
Western Hur är det egentligen om man ska köpa en häst som inte fått sitt regbevis från aqha..? då kan man ju inte skicka in nån transfer.. vad...
Svar
8
· Visningar
3 047
Senast: monke
·
M
Western Jag har registrerat min pålla i Svenska Hästavelsförbundet. Är lite osäker på det eftersom tjejen som hade hingsten sa att jag skulle...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: MischaMir
·
Western Så upp till bevis! Varöfr rider ni western? Rider ni nån speciell gren? Vilken, varför?
Svar
8
· Visningar
1 586
Senast: lill_sessan
·
E
Western Nu frågar jag er westernfolk här :smirk: Jag håller på att sätta igång min häst efter att hon har varit halt, vi har börjat öva att...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Lex
·
Western Funderar man över om ens tränare har utbildning? Jag väljer personligen inte tränare efter om de är utbildade öht, för mig är det annat...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: Little_Chance
·
I
Western Vad måste/ska/bör man ha för utrustning då man tävlar ? Både som ryttare, och som häst. Är det olika beroendes på vilken klass man...
Svar
5
· Visningar
1 224
Senast: alazzi
·
Western e så himla svårt att hitta en bra westerntränare här. (örebro län) Och det e ju alltid bra att ha en tränare.
Svar
0
· Visningar
1 279
Senast: Mirre
·
E
Western Jag rider "engelsk ridning" men jag blandar lite....... vill att min häst ska arbeta i en låg form. Pållen är orolig i munnen, tips på...
Svar
3
· Visningar
1 420
Senast: Mirre
·
Western någon som säljer snygga jeans skjortor på nätet? Vi ska ha en "Team Alazzi" skjorta förstås till nästa säsong :D
Svar
3
· Visningar
1 296
Senast: alazzi
·
M
Western Km:et blev inställt på grund av för få anmälningar vi försöker igen till våren !!!
Svar
0
· Visningar
1 306
Senast: Miss_Trouble
·
B
Western Vad krävs för att få tävla i Barrelrace??? (Bortsett från en häst då..) kort??? licenser??? Har "tävlat" det typ när hemmaklubben haft...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: __sandra__
·
Western Jag är inget proffs på westernsadlar och skulle vilja få lite tips över vad jag ska tänka på när jag provar ut sadlar till min ponny...
Svar
3
· Visningar
1 428
B
Western DOMARE OCH BEDÖMMNINGAR HAR VÄL I ALLA TIDER VARIT ETT HETT SAMTALSÄMNE INOM WESTERN OCH TYDLIGEN INTE MINST EFTER "ÖPPNA" SM PÅ...
Svar
7
· Visningar
1 899
Senast: __sandra__
·
W
Western Vilka typer av bett får man ha i hunter klasser? egentligen.. Trodde de bara var vanliga tränsbett..men jag har sett dom som har såna...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: Wes
·
Western ska visa grunderna i western, ge en liten introdution av vad vi håller på med och träna några nybörjare i helgen. tänkte lägga upp en...
Svar
0
· Visningar
1 261
M
Western Varför gnäller folk att det är lite tävlingar med kor när dom heller inte anmäler sig till tävlingarna??? Kolla HJWR`S KM har både kor...
Svar
7
· Visningar
1 495
Senast: Horsespirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka