JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ska visa grunderna i western, ge en liten introdution av vad vi håller på med och träna några nybörjare i helgen. tänkte lägga upp en liten plan ikväll men skulle gärna vilja ha lite tips på vad man kan ta upp. och några tips på bra övningar.
någon som har lust att hjälpa?
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
2
3
Utrustning
Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Det finns ingen förplikltelse i att titta.
Däremot kan det vara bra för ens tankar. Hur skulle det kännas, etc.
Åk och titta.
tanten
Alldeles nyss
Svar: 1 025
Visningar: 32 059
Allmänt
Kriget i Ukraina, 2023 edition
Samhälle Funderade lite var jag skulle lägga den här, men eftersom det egentligen inte har någonting att göra med tRump utan Elon så fick det bli...
Mia_R
1 minut sedan
Svar: 813
Visningar: 56 388
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Gardiner upplagda och upphängda på mindre än 30 minuter.
Eller ett år, beroende på hur man ser det.
sthu
51 minuter sedan
Svar: 1 463
Visningar: 75 989
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Haha stol har jag med på utomhusutställningar :D Nu räknar jag med att sitta på ett täcke bredvid buren. Har plats för två i buren, men...
Red_Chili
Alldeles nyss
Svar: 931
Visningar: 52 624
Hund
Silverduk
Övr. Hund Tack för svar!
Har surfat runt och det fanns ju en uppsjö av dukar. Har förstått att det är risk för repor nu när jag läst, inte...
Hund!
9 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 78
Hund
Föräldrar till barn som rider
Gnägg Skrittar av efter att ha varit på öppen bana och visat ponnyn dressyrstaket för första gången. Jaha? Sa han. Och så tycker han att det...
Ninnurur
Idag kl 17:38
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Va? De två jag har fungerat med har verkligen inte flåsat mig i nacken, snarare tycker de att jag är fantastiskt överkommunikativ typ...
Stergo
Idag kl 17:07
Skoning
Hästvård Om de inte är så slitna så ja
De tycker inte att hästen tar för sig i galoppen på gräsbana annars. Jag har ju aldrig ridit deras hästar...
Anna-Bella
Idag kl 16:35
Svar: 15
Visningar: 298
Vård