Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hur går det till när man ska lägga passen? Beror det på om man är en eller flera på banan? Annars har man väl tre försök med galopp på...
Svar
3
· Visningar
2 079
Senast: fia0
·
B
Islandshäst \"cykla bakåt\" - skritt, \".........\" - tölt. Ideér hur man skall beskriva tölten?? Passen, grisepassen, travtölten?? Satt o kände... 2
Svar
21
· Visningar
4 013
Senast: Cheeserica
·
Islandshäst Jag har en alldelles tokig liten häst med balansproblem så hon kan absolut inte galopera utan hjälp av en uppförsbacke. Häromdan så var...
Svar
9
· Visningar
4 677
Senast: Djurjouren
·
B
Islandshäst Var att fundera på att klippa min islandhäst i år. Finns det någon av er som klipper era islandhästar och vilka täcken använder ni och...
Svar
19
· Visningar
2 300
Senast: Bambi
·
Q
Islandshäst Det är så mycket jag undrar om dom små söta trollen men det finns ingen häromkring jag kan fråga! Så jag skriver lite här istället och...
Svar
14
· Visningar
2 369
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Har själv tävlat i helgen, och undrar lite över hur domarna sätter poängen. Jag tror att jag har förstått så pass mkt att takt kommer... 2
Svar
30
· Visningar
4 947
Senast: josse
·
F
Islandshäst Jag måste bara fråga eftersom det till vårat stall har kommit en kille från Island (han hyr en egen del på 20 boxar) som har en del... 2
Svar
21
· Visningar
4 606
Senast: Korven
·
J
Islandshäst Hejhej allihopa! Undrar en liten grej här, som jag hoppas någon kan svara på. Undrar om jag tävlar nu i höst kan jag kvala på de poängen...
Svar
13
· Visningar
1 969
Senast: Juvelflickan
·
J
Islandshäst Premiärtävling för mej och Pållan till helgen i lätt fyrgång. jag har förstått att takten är det som domarna först dömer på men...Nu...
Svar
4
· Visningar
2 031
·
J
Islandshäst Hejsan! Kom och tänka på en sak igår när jag satte mig ner för att skriva i en tävlingsanmälan. Jag tävlade i våras då jag tävlade F3...
Svar
2
· Visningar
1 709
Senast: Brolinskan
·
H
Islandshäst I går började jag på islandshästridskola! Jag red en 6-årig valack som gärna travade. När vi töltade gick han i långsamt tempo och om...
Svar
2
· Visningar
2 168
Senast: Hermione
·
L
Islandshäst Hur grovt musklade är hingstars halsmuskler i jämnförelse med valacker? Jag tycker att min 6 årige valack har så spinkig hals, detta kan...
Svar
4
· Visningar
2 194
·
A
Islandshäst Jag har fått hem ett super fint sto från islands...Mycket fin stam otroligt fin galopp och tölt..Jag skulle nu vilja ta vara på dessa...
Svar
12
· Visningar
2 796
·
Islandshäst Igår ringde de från SIFs kansli och meddelade att SM i Gaedingakeppni blir inställt pga för få deltagare. Likadant var det förra året...
Svar
4
· Visningar
2 345
·
Islandshäst Jag skulle behöva lite råd!!! Har ett 8-årigt sto som jag funderar på att visa nästa år. Till saken här dock att hon blev inriden förra...
Svar
5
· Visningar
2 335
Senast: Vala
·
A
Islandshäst jag har då väldigt svårt att bestämma mig om jag ska ställa han på vila el inte och när jag ska ställa han :confused: Hur ska du göra... 2
Svar
22
· Visningar
8 004
Senast: Vala
·
S
Islandshäst Är det bara jag som inte kan komma in på Ófeigurs hemsida? :confused:
Svar
5
· Visningar
2 081
Senast: Rolle
·
Islandshäst Använder man boots när man rider pass. Hur gör man när man tävlar femgång? Tack :crazy:
Svar
6
· Visningar
2 721
·
S
Islandshäst "Gel-pute-salen" som jeg tidligere har pratet om, fikk jeg prøve igjen i dag, og denne gangen fikk jeg ridd Bjartur svett...
Svar
2
· Visningar
2 193
Senast: sleepy
·
S
Islandshäst Nå har jeg prøvd Top-Reiter bomløs. Jeg likte godt å ri i den :) Men til tross for cutback gikk den harde kanten foran nedi manken til...
Svar
6
· Visningar
2 431
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka