Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Jeg har allerede èn kjempeflink forrytter (medryttare), en venninne av meg som rir Bjartur to ganger i uka. Nå har jeg fått tilbud om...
Svar
3
· Visningar
1 448
Senast: sleepy
·
G
Islandshäst Måste bara berätta att det kommit en ny islandssadel från Wintec!!! Var o hämtade den igår och den verkar mycket lovande.... Kort (ca...
Svar
16
· Visningar
3 821
Senast: Vala
·
A
Islandshäst .....kan man rida islandshäst i westernsadel, klart man kan, men jag menar i tölt och pass??? Om man nu hittar en sadel som passar menar...
Svar
5
· Visningar
1 861
Senast: Amelia
·
B
Islandshäst \"Inbiten grissepassare\"... Hej! Jag har tagit en häst på foder ganska kort tid för att rida till den, för jag tyckte så synd om den...
Svar
15
· Visningar
2 147
Senast: iller
·
Islandshäst Hej! Vad är det man ska skicka till kansliet när man ska svensk registrera en häst? Förstår inte vilka papper det är. Hästen är född i...
Svar
7
· Visningar
1 506
Senast: Sesselja
·
Islandshäst Hej jag är helt nygörjare på gångartsridning och rider en 5 årig isläning (inte så bra kombination, jag vet) Men jag behöver i alla...
Svar
8
· Visningar
2 286
Senast: Freyr
·
Islandshäst ...så, vem ska dit? Jag utlovar förresten en glass till den som lyckas lista ut vem jag är/vad jag kommer jobba som :cool: (på plats!) 2 3
Svar
54
· Visningar
4 482
Senast: Lilla_jag
·
C
Islandshäst Det har jag funderat på. Om någon säger "jag har köpt mig en islänning" så är första tanken/bilden som dyker upp i mitt huvud "aha okej...
Svar
18
· Visningar
2 660
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Islandshäst Har precis kommit hem från en westerntävling med Reykur, å där visade vi att islänningar kan!! :smirk: En första, två andra å en tredje...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: snusmumrik
·
S
Islandshäst Jag ska om några veckor byta medryttarhäst. Min nya medryttarhäst gillar, i motsats till min gamla, att träna på bana och jag kommer...
Svar
7
· Visningar
2 376
Senast: Boj
·
J
Islandshäst har redan frågat på barocksidan, inget svar, så jag provar här i stället. Nu är jag igång med mina frågor (igen :o). När jag försöker...
Svar
3
· Visningar
1 715
Senast: sirr
·
Islandshäst Vad gäller för regler vid användande av isländskt stångbett på tävling. Då tänker jag på hur hårt kedjan ska vara spänd oh så.... Och...
Svar
3
· Visningar
2 435
·
M
Islandshäst Kan man "lägga hästen i pass" ifrån någon annan gångart än galopp? Eller räknas det i så fall som en väldigt snabb grisepass? :angel...
Svar
19
· Visningar
2 136
·
S
Islandshäst Jeg har endelig funnet en sal som lå OK på Bjartur, det ble en Reidlist Tølt med gel. (ligner VELDIG på skagfjord gull) Men jeg har...
Svar
14
· Visningar
1 771
·
A
Islandshäst I t ex vm-tråden (tror jag det var) berättade Djurjouren om att många av hästarna var någon ynka liten grad/ halvgrad halt. Har sett en...
Svar
14
· Visningar
3 390
Senast: iller
·
J
Islandshäst Har börjat rida "dressyr"med hjälp av en instuktör, för att få Pållan att börja bära sig bättre och för att jag ska få hjälp med sitsen...
Svar
18
· Visningar
2 823
C
Islandshäst Hej! Jag är ny på forumet och behöver era erfarna och kloka råd. Funderar på att köpa ett islandssto (-94) som är utdömd pga spatt. Ja... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 142
Senast: tulla
·
Islandshäst Blir det av igen nu alltså? Jag hoppas på det! :-) Läste det på SIF`s forum! Men det ska tydligen bli på Járnhesturs bana i Sala... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 236
Senast: Betsy
·
V
Islandshäst har kjöpt et sto som ägaren sa at inte kunde användas til tävlingar eftersom hon inte töltade rent. först när jag fikk henne fick jag...
Svar
5
· Visningar
1 941
·
C
Islandshäst Det är en sak som jag faktiskt undrat över ett tag, som jag bara måste fråga om nu. Ni som tävlar mycket kanske tycker att denna fråga...
Svar
3
· Visningar
1 365
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus