Nu närmar sig ju Ófeigur KM...

haha nu tror jag att jag vet vem du är!! :D
Hur hittade du mig här och visste att det var min pappabenz??

Därför att du haft din häst som användarbild innan komplett med namn - jag känenr igen hästen! :D

Det var det jag trodde :D
hehe nu ska jag ha glass...om jag kommer upp... :bump:

haha då måste jag ju komma!!
Tänk om jag pekar på fel person och begär glass haha den lär se ut såhär då :confused:

Jag var fööörst :p
Men jag kan inte komma upp så ha det så gott med glasesen :( :d :D

Jag kan spara lite glass till dig :D
Ringer det förresten mycket i din mobiltelefon? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Ähh sluta mobbas :p
Jag sa faktiskt det hringir istället för det ringer duuh ;) :bump:

Vår bil har gått sönder, jag håller på att jaga I för att kolla om jag kan åka med henne, hoppas det, annars kommer jag inte dit :(

Tyvärr blev det inget. Isabella åkte inte heller dit så jag hade ingen möjlighet att ta mig dit. Tyvärr gick det inte så bra för våra kompisar :(. Men det hade varit roligt att se alla de andra fina hästarna!

Liknande trådar

Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Sassy
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 079
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 218
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka