"cykla bakåt" - skritt, "........." - tölt. Ideér hur

Re: Black & Decker!

med risk för att låta petig... så skall du betona ALLA fyra taktslagen lika, annars har du inte ren fyrtaktig tölt... :smirk:
BLACK-n-deck-er låter ungeför som femgångsgalopp, flack och nästan fyrtaktig :D. Eller, när jag tänker efter, den sortens galopp låter faktiskt mer som black-n-deck-ER, med betoningen på sista slaget.:idea:
Vad är det här för märkesreklam egentligen, förresten? ;) Finns det inga andra borrmaskiner med användbara namn så vi får lite jämvikt? :rofl: :cool:

Re: Black & Decker!

Vad är det här för märkesreklam egentligen, förresten? ;) Finns det inga andra borrmaskiner med användbara namn så vi får lite jämvikt? :rofl: :cool:
Ja, det där har jag suttit och funderat på länge :eek: och kommit fram till att det finns lite mer neutrala uttryck som "ticka-tacka" eller kanske som en islandshäst som jag sett som hette "Vikivaki"! :D Och sen som musiker så har vi sextondelsnotens rytm: "tavateve" men det är ju så fult... :p

/Erica - som funderar över livets mening och andra stora saker...

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 266
Senast: Boj
·
Ridning Rider en islänning som är stark i sin grisepass. Väljer gärna pass istället för galopp osv. (Har just börjat lägga in galopp i träningen...
Svar
6
· Visningar
1 890
Senast: Gry
·
Islandshäst Jag misströstar nått så in i... snälla hjälp! Min islänning, 10 år i år, kunde tölta rent (men efter slit och tandagnisslan, perfekta...
2
Svar
21
· Visningar
2 885
Senast: Gry
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 668
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar