Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Trav Hej! Hur lägger ni upp igångsättning/vinterträningen för era små ponnier? Min har vilat sedan i våras & hela säsongen p.g.a. en skada...
Svar
5
· Visningar
1 384
Senast: RussPuss
·
B
Trav Hej! Jag har alltid velat lära mig köra travare men har aaldrig fått chansen. Undrar nu om det är någon som vet vart jag kan lära mig...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Hästen vår gjorde ett väldigt bra jobb idag. Travade lätt 1.25 på tung bana med 67 i puls efteråt :) Så bra puls har han inte haft på...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Camarotheking
·
Trav Har en bekant som söker information om balansering av travare. Finns det någon bra litteratur eller info på nätet som är bra. Hans...
Svar
4
· Visningar
9 379
·
Svar
0
· Visningar
1 127
Svar
0
· Visningar
2 454
Senast: Moppa123
·
B
Trav hingstar-ML-1643182-ML-
Svar
0
· Visningar
987
·
Trav Nu gör vi vågen allihopa för MEJ!!! :bow: :bow: Efter att ha kämpat sen i april så har min ponny ÄNTLIGEN fått dispens och får tävla...
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: Jena
·
L
Trav Vad har ni för försäkring på era tävlande travare? positiva/negativa erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: Ina79
·
M
Trav Ni som har en shettis som är travtränad med bra travstam och är själv för gamal för att tävla hur gör ni? jag har kollat runt lite efter...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: ameo
·
J
Trav Jag är helt crazy men ibland kan man ju liksom inte låta bli. En 4-åring som gjort ett flertal starter men bara lyckats gå en 19-tid och...
Svar
10
· Visningar
1 439
Senast: jesse
·
D
Trav Nån som har hört att d kanske ska bli monté på valla igen!? Såg d på ett papper i stallet, så kom igen nu alla som vill tävla monté...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Dame
·
F
Trav Vilka mankhöjder brukar det vara på ponnytravarna? Finns det shettisar som tävlar i b-ponnyklassen eller andra raser? Har en shettis på...
Svar
8
· Visningar
1 961
Senast: banni
·
Trav Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila? Var kan jag få tag i lila selunderlägg & bröstaludd? Finns det någonstans där jag kan...
Svar
12
· Visningar
3 128
Senast: igbest
·
L
Trav Har ett kallblod som är 1år och 6månader,han är hos tränare men ska komma hem nu i dagarna, nyinkörd,hur ska man lägga upp "träningen"...
Svar
2
· Visningar
1 271
Senast: anhe
·
M
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: Marshal
·
Trav Vad tycker ni om ridträning av aktiva travare? Jag menar då ingen hopp- eller dressyrutbilning utan mest ridning i skog och mark, för...
2
Svar
27
· Visningar
3 541
Senast: noppitoppan
·
L
Trav Började för ett par veckor sen att ridträna en för mig ny pålle. Hon är rätt nervös, men trevlig. blir bättre och bättre. Senaste...
Svar
17
· Visningar
1 677
L
Trav ville veta vad ni tycker om det?!?! å varför göra de för?är det inte bättre å låta hästen växa färdigt ,inte så kul om den blir...
Svar
10
· Visningar
1 455
Senast: ankans
·
L
Trav en sak som ja undrat över länge,är varför när man kör hästen så varför låter man hästen bara skritta en bit innan man börjar trava? å...
Svar
8
· Visningar
1 440
Senast: meander
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden