Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan * Nu är jag ute på helt okänd mark, men hoppas att jag lagt tråden rätt * Trotts att jag är dressyrryttare så vill jag uppleva...
Svar
7
· Visningar
3 922
Senast: dreampower
·
Dressyr Ska nu börja sätta igång min häst efter en längre vila (ögonskada) och behöver lite råd och tips. Vi har en tendens att "ramla in" i...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: _Peplis_
·
Western Hej alla! Jag är en tjej på snart 24 år som har bokat en resa till Wyoming den 31 augusti där jag under 3 veckor kommer jobba som...
Svar
0
· Visningar
1 880
Senast: Ullox
·
Islandshäst Vad tycker ni om följande hingstar? Positivt/Negativt, avkommor osv? Funderar på betäckning och har fastnat för dessa Tígull fra...
2 3
Svar
48
· Visningar
10 509
Senast: Michis
·
Islandshäst Kanske finns en tråd om det här redan?? Lägg in en bild på er -07a o berätta lite om den :)
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
176 267
Western Hej! Jag är en tjej på snart 22 år som vill åka till USA sommaren 2014 för att jobba på ranch och bla. fösa boskap och allt som hör...
Svar
4
· Visningar
4 626
L
Islandshäst Är det någon som har provat Taktur från stall akur? Funderar på att köpa en. Vad tycker ni om den, för och nackdelar? vad för häst...
2
Svar
35
· Visningar
7 092
Senast: tessinino
·
Western Ni som är väldigt duktiga på sadlar och kanske rentav bygger själva :) Är det möjligt att lägga till en rigging på en sadel som har en...
Svar
3
· Visningar
1 849
Senast: Em-Jay
·
Islandshäst Hej! Jag har letat igenom på forumet men hittar inget om tempon, så nu skriver jag här och hoppas att jag kan få svar på mina...
Svar
10
· Visningar
2 543
Senast: kryddelydd
·
Körning Hej! Vad kör ni era shetlandsponnys med? Är det någon som har eller har provat Kutzmanns SLG? Har sett den till större ponny och häst...
Svar
6
· Visningar
4 033
Senast: Pinkilly
·
Fälttävlan Hej, Är det någon som satsar mot detta? Hur ser upplägget hur? Vad har ni för häst? Hur erfaren är er häst? Hade varit väldigt kul...
Svar
1
· Visningar
2 596
Senast: Murray
·
Körning Någon som har bild/info om hur en loksele skall sitta för att sitta bra?
Svar
2
· Visningar
2 277
Senast: schelin_j
·
Körning Hej, nån som kan ge lite tips om hur man ska tänka när man omskolar en travhäst, som ej blivit körd på 3 år o alltid har superbråttom...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Pallen
·
Dressyr Snubblade över klassen och undrar lätt... Vad P står för?? Är det någon ponnyklass som bara ponny får anmäla till eller?? :o
Svar
4
· Visningar
4 155
Senast: aramis
·
Fälttävlan Weiii!! Nytt år - ny tråd! Jag börjar med att bjuda på en liten film på CC! I förrgår löshoppade vi CC och hans kompis lite för...
58 59 60
Svar
1 194
· Visningar
133 671
Senast: Bison
·
Islandshäst Nu har jag lite frågor här, till er som kan mer om att tävla islandshäst :) Är något av följande inte tillåtet i lätt klass (V5)? *...
Svar
7
· Visningar
1 339
Senast: pulkaskurk
·
Islandshäst Hej! Har börjat rida ett sto på 20 år nyligen, har själv haft islandshästar (för hobbyridning och klubbtävling främst) när jag var i...
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: Novisis
·
Trav Kan man beställa över internet eller måste man ringa? Det är ju lite knepigt att hinna ringa mellan 9-16 när man jobbar... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 643
Senast: Onecorner
·
Western Eftersom ingen annan satt igång så gör väl jag det!;) Vad har ni för ambitioner och mål för det nya året? Jag ska ut på...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
45 643
Senast: _FiA_
·
Hoppning Vilka tävlingar/meeting bara måste/vill ni åka till denna säsong? Något speciellt ni siktar in er på? Vilka är era favorit ställen...
Svar
4
· Visningar
3 299
Senast: Inka-90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama