Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Varför har islandshästar speciella träns utan käkrem och pannband? *isis-nybörjare*
Svar
7
· Visningar
1 934
Senast: Linnea_
·
Islandshäst Varför är det inte fler islandshästryttare som rider distansritt? Tycker det verkar som att många islandshästryttare rider långturer...
2
Svar
26
· Visningar
6 095
Senast: Popcorn
·
Trav Nu inför årets hingstval undrar jag hur det är på marknaden när gäller efterfrågan på helsyskon. Om det finns en avkomma som går hyfsat...
Svar
10
· Visningar
2 342
Senast: Masse
·
Trav :bow:Läge för värsta hyllningstråden. Bara att vara med fyra gånger! Det är nästan mäktigare att vinna efter flera försök
Svar
10
· Visningar
2 014
Senast: Tingeling
·
Körning Jag tänkte köra in min islännning (c-ponny) som är ca 135 cm hög. Inte slank men inte super grov heller. Men jag vet inte riktigt vad...
Svar
5
· Visningar
1 849
Senast: djezima
·
Islandshäst Har funderat en del på det här med tempo i tölt på tävling, någon som har bra film/filmer på de olika tempona? Gärna en T5 oxå :)
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Layka
·
Trav Hur gör ni? Har en tvååring ( midsommarföl) det börjar bli dags att ta itu med. Jag väntar bara på att hålväggarna i hovarna ska...
Svar
3
· Visningar
2 763
Islandshäst Jag vet inte om det här är rätt ställe, annars får moderator flytta tråden. Det här med färger, hur ärvs det? Jag vet att det är en hel...
Svar
5
· Visningar
1 509
Senast: Gimlan
·
Tävling Vet inte om denna hamnade helt rätt, men har en snabb fråga. Jag skulle vilja prova att sy min egen kavaj, men undrar om det finns...
Svar
3
· Visningar
3 219
Senast: carmarnic
·
Hoppning Ja vi kan inte vara sämre än dressyrsidan. Så in med EN bild som är eran favoritbild som hoppekipage 2013. (måste ju inte vara en bild...
2
Svar
35
· Visningar
7 659
Distans Hej på er ni som rider distans och tränar mycket hur mycket väger ni eller vad tycker ni är en ok vikt på en Arabhäst? Jag är lite sugen...
Svar
7
· Visningar
3 973
Senast: Armadillo
·
Körning Vet ni vad er vagn väger? Det jag undrar mest är om ni själva orkar dra er vagn? Även i uppförsbacke? Jag har köpt en fyrhjulig vagn...
Svar
12
· Visningar
3 200
Senast: Egonson_
·
Tävling Jag registrerade min ponny i tdb för ett par månader sen. När hon blev slutmätt förra helgen så fanns inget chip i henne, trots ett...
Svar
2
· Visningar
2 094
Senast: day
·
Islandshäst Jag har börjat fundera kring detta med ny sadel till min unghäst men känner mig lite osäker. Eftersom att dom växer så himla mycket och...
Svar
4
· Visningar
1 469
Senast: Niela
·
Trav Jag undrar om det är någon som vet vilka mått en jerald xl har? Eller tips på andra rymliga sulkys?
Svar
0
· Visningar
1 148
Senast: satanic
·
Tävling Kan jag mäta om min ponny som är slutmätt?
Svar
1
· Visningar
1 992
Senast: cewe
·
Övr. Grenar Vad säger ni om alla amatörjockeys då? Vilka är bättre? Vad tror ni om de nya som kommit? De yngsta som gjort ifrån sig senaste tiden...
Svar
2
· Visningar
2 655
Islandshäst I nya Islandshästen stod det på lera ställen om Sifs dåliga ekonomi. Det jag undrar är, hur länge har det varit så? Och varför?
5 6 7
Svar
134
· Visningar
14 975
Senast: Rolle
·
Islandshäst Jag har just nu en sensation rider g4. Men jag har blivit väldigt osäker på om detta är sadeln för oss... På min fd häst funkade...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Elina8
·
Dressyr Hej! Vad krävs av såväl ryttare som häst för att vara med i unghästchampionat? Om man har en 5 åring. Hur går det till och vilka...
Svar
16
· Visningar
4 092
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama