Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Jag vill försäkra min ena chilla (den andra är för gammal). Är Agria den bästa försäkringen för smådjur? Vad har ni för erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Gulig
·
D
Övr. Djur Ska vi se vem som vinner? 1. Dvärgraser (t.ex. dvärgkanin) 2. Mellanstora kaniner (t.ex. gotlandskanin) 3. Jättekaniner (t.ex. fransk...
Svar
16
· Visningar
2 939
Senast: simora88
·
Övr. Djur Nu tycker jag att det är dags för en samlad bild-tråd med våra smågrisar. :idea: Min älskling Idefix Castanea, som ska få ungar i...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Tviggy1081
·
D
Övr. Djur jag bara undrar hur mycket ni pysslar med era kaniner (utekaniner)? hur ofta har ni dom ute och springa? det verkar som om folk tycker...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: Is_kanin
·
Övr. Djur Ögat \"lyser\" rött. Idag när jag var ute och hälsade på gammelpippin, så låg solen på genom fönstret bredvid hans bur, och han var så...
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Evergreen
·
Övr. Djur Kommer en film på bio 14 mars om råttor! Willard heter den :) Litet tips sådär bara, själv ska man ju självklart se den! :love...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: gul_zebra
·
Q
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa råtta eller råttor för deras egen skull. Men har ingen som jag känner som har råttor. Är det någon som...
2
Svar
28
· Visningar
2 715
Senast: Wandering_Child
·
A
Övr. Djur Usch vad jag blir ledsen! :cry: Kaninen jag tänkte hämta i Borås till helgen har blivit sjuk. Förstoppning... Finns det någon risk att...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: aspartam
·
D
Övr. Djur Och släkten! Kom igen nu!! Jag kan börja... Hela kullen... *blää* Mamma med barnen Blunder i somras Billy i somras Bruno/Bettan -...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Tviggy1081
·
T
Övr. Djur Hej! Köpte 2 nya undulatungar idag, jättesöta! Så nu behöver jag eran hjälp! Jag namnger våra fåglar efter danser (har Jazz och Tango...
Svar
5
· Visningar
4 791
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur Jag har lite guppys i ett avelskar nu och de flesta är på smällen, varav tre vääääldigt feta nu. Fick runt 20 yngel i torsdags, men jag...
2
Svar
32
· Visningar
12 166
Senast: Vargdotter
·
M
Övr. Djur Vilken form utav sax tycker ni att det blir bäst resultat av när man klipper marsvninens klor. Jag har provat några olika, men jag...
Svar
19
· Visningar
3 408
Senast: moonlightgarden
·
V
Övr. Djur har flyttat hemifrån...till mina föräldrar rättare sagt ,min kattushling lät dom aldrig va ifred ,och dom kunde inte va lösa som förut...
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Osis
·
Övr. Djur Vi har två hönor och en tupp. Den äldre av hönorna satte tidigt igång att värpa och den yngre var ca 2 veckor senare. Den äldre blev...
Svar
4
· Visningar
2 866
Senast: Asa_S
·
L
Övr. Djur Jag ska ta en kull på min hona, en kull hoppkaniner. Har ett gårdsnamn, Sävast Hoppkaniner. Nu behöver jag hjälp med ett bra kulltema...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: _Sascha_
·
T
Övr. Djur Planerar att inskaffa lite dvärghamstrar (Roborowskis) och har lite funderingar. Hur många roborowskis kan man ha i ett akvarium som är...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Dimmans_Elaine
·
S
Övr. Djur vid badningen i helgen, eller snarare vid torkningen..
Svar
11
· Visningar
939
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur hur gör jag?? :confused: jag har dagit ner på kraftfodret till nästan ingeting, hon får hö (givetvis) och grönsaker. Är ute flera timmar...
Svar
13
· Visningar
2 374
Senast: squirlett
·
S
Övr. Djur Nu när jag snart flyttar till egen lägenhet kommer jag äntligen kunna skaffa marsvinen jag drömt om i flera år, men inte fått ha. Så jag...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Blaze_Of_Glory
·
M
Övr. Djur Mitt ena marsvin är ett långhårigt marsvin och nu på sistone har hon börjat få så himla lång päls så att om hon råkar kissa utanför...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: moonlightgarden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka