Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

• Låst
Dagbok har funderat på hur jag ska bli starkare och orka hålla tinkan på hoppträningen. Jag har tränat mig själv, springer, styrketräning och...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok första hopptävlingen idag! Började med 50 cm. I trav, gick inte alls. Hon ville inte hoppa alls. På fjärde hindret stannade hon långt...
Svar
0
· Visningar
202
·
  • Låst
Dagbok Det har regnat hela dagen och det ska fortsätta ända till i kväll. Det är inget lätt duggregn heller utan det vräker ner ganska våldsamt...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok 22 i måndags, extra körning till friidrotten, så 20;30 i tisdags, hoppträning med Laura i onsdags. Jag var trött och orkade inte hålla...
Svar
0
· Visningar
162
·
  • Låst
Dagbok W och jag lär känna varandra bättre för var dag som går. Vi kan faktiskt ta en tur ute nu också :D:up: . Vi började lite smått på...
Svar
0
· Visningar
227
·
  • Låst
Dagbok "It’s the most difficult thing in the world, to see somebody you love lose their way, to watch sadness slowly darken a heart. You want...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är tydligen ston som gäller för mig nu. Förra veckan fick jag sitta på Dunja och Arnica, och denna veckan blev det Parma och Arnica...
Svar
0
· Visningar
299
·
  • Låst
Dagbok Nu vet jag inte hur det känns att verkligen rida på en älg, men det kan inte vara så lång ifrån sitta på Zetra :p Sen är det ju lite...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Idag red HV och jag ut tillsammans igen. W var inte alls lika taggad som förra gången men tog ändå den lilla branta backen i skogen i...
Svar
0
· Visningar
209
·
  • Låst
Dagbok alla fyra var trötta idag.laura började flåsa efter lite trav och mina ben kändes spagetti efter gårdagens cykeltur med tillhörande...
Svar
0
· Visningar
160
·
  • Låst
Dagbok Det här med innehållsförteckningar på mat är ju något man verkligen kan fascineras över, om man nu är lagd åt det hållet... :) Imorse...
Svar
0
· Visningar
386
·
  • Låst
Dagbok Idag undrade jag vad farao det var som lät utanför huset. Fåglar, modell större, som letade efter insekter på fasaden? Nej, det var inte...
Svar
0
· Visningar
192
·
  • Låst
Dagbok nu börjar jag märka att min träning hjälper. Tog en en timmas runda idag med Indra och Laura. Mycket trav och långa snabba...
Svar
0
· Visningar
173
·
  • Låst
Dagbok Nu rider jag W så gott som varje dag, utom när han behöver en ledig dag. Ibland rider jag även P, så det blir två turer. W är ofta...
Svar
0
· Visningar
167
·
  • Låst
Dagbok Näe men det här med tiden alltså.... Jag skulle ju finna tid till att skriva av mig tankar och upplevelser här i bloggen, lovade jag ju...
Svar
0
· Visningar
250
·
  • Låst
Dagbok tänkte träna lite på lunchen på gymmet. Kan ju inte vara så jobigt. 25 minuter bara. Sedan hoppträning med Laura på kvällen, gode värld...
Svar
0
· Visningar
222
·
  • Låst
Dagbok Ja så mycket fart var det inte på farbror igår, tror det är med att gå ute och käka gräs på nätterna tar på krafterna :p Vi har i alla...
Svar
0
· Visningar
207
·
  • Låst
Dagbok Gick in i transporten på tredje försöket. Lugnt ut och på med sadel. Sedan gick vi till paddocken där två andra hade lektion. Då kom hon...
Svar
0
· Visningar
188
·
  • Låst
Dagbok väntar på första träningen med Indra någonsin. Är tom nervös över lastningen. Hoppas det går bra! Uppdaterar sedan. Som vi säger ibland...
Svar
0
· Visningar
191
·
  • Låst
Dagbok Igår gjorde jag personbästa i benpress, vertikaldrag och ländrygg I benpressen klarade jag 10*90kg + tre set med 10*80 kg :bump: Målet...
Svar
0
· Visningar
180
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vinterridbyxor
  • Hästen har ingen respekt för bommar